ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Renovació de llicències en els mercats de Nadal i Reis del Central i del Cabanyal
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
AE.NS.55
Descripció

Renovació llicències Mercats Nadal Reis Central i Cabanyal.

*****

EDICTE RELACIÓ PERSONES AUTORITZADES VENDA MERCAT NADAL I REIS CENTRAL I CABANYAL

*****

ANUNCI LLISTAT PROVISIONAL I RELACIÓ PERSONES AMB DEFECTES PER A SUBSANACIÓ NADAL I REIS (Publicació Tauler d'Edictes: 22/11/2023).

TERMINI D'ESMENA: DEL 23 DE NOVEMBRE AL 29 DE NOVEMBRE DE 2023. Es podrà aportar accedint a l'expedient corresponent a través de Carpeta Ciutadana o pel tràmit Aportació de documentació a sol·licituds/expedientes ja en tràmit per l'Ajuntament o el seu sector públic local.

IMPRÉS:

Annex. Autoritzacions

Qui ho pot sol·licitar?

Persones fisiques i juridiques.

Requisits

Estar al corrent en el pagament de les cotitzacions de la Seguretat Social en el règim corresponent.

No tindre cap deute pendent amb l'Ajuntament de València. A tals efectes, no s'admetran ajornaments o fraccionaments de pagament de deutes que siguen sol·licitats amb posterioritat a la presentació de la sol·licitud. Així mateix, quan es comprove l'incompliment d'algun dels pagaments ajornats o fraccionats no es concedirà l'autorització i si l'incompliment es produeix amb posterioritat a l'autorització es procedirà a la seua revocació.

No haver-se-li revocat l'autorització per a la venda en anys anteriors.

Quan sol·licitar-ho

Les sol·licituds es presentaran en el termini de quinze dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de les presents bases en el tauler d'edictes del Servei de Comerç i Mercats, i en la pàgina web municipal.

Publicació en Tauler d'edictes: 19/10/2023

No s'admetrà cap sol·licitud fora de termini.


Termini de sol·licitud: del dia 20/10/2023 fins al 10/11/2023 ambdós inclusivament.
Documentació a presentar

  • Imprès de sol·licitud que pot descarregar en l'apartat “Impresos” d'aquesta mateixa pàgina, si la sol·licitud es realitza presencialment, acompanyat de la documentació que s'indica.
  • Si la sol·licitud es presenta en aquesta Seu Electrònica s'emplenarà i signarà el formulari després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica

Documentació per a tots els casos:
  • Annex. Autoritzacions:

    De l'apartat "Impresos" d'este tràmit, per a descarregar, emplenar i adjuntar.

Taxes
Taxa de mercats

Taxa de mercats




Actuacions a realitzar per la persona sol·licitant

En la sol·licitud s'haurà de ressenyar les dades i aportar la documentació que a continuació es descriu:

Nom i cognoms del/la sol·licitant si és persona física, o la denominació social i les dades de la persona representant degudament apoderada si és persona jurídica.

Número de NIF, o CIF de la persona física o jurídica sol·licitant.

Direcció vàlida a l'efecte de notificacions.

Número de telèfon i, si és el cas, adreça de correu electrònic.

Productes a comercialitzar.

Dades relatives a les persones col·laboradores de la persona sol·licitant que, si és el cas, auxiliaran en la venda.

Autorització a l'Ajuntament de València, tant de la persona titular, com, si és el cas, de la persona col·laboradora, perquè obtinga directament, per mitjans telemàtics, certificats o documents acreditatius de trobar-se al corrent de deutes amb la Hisenda Municipal i amb la Seguretat Social, així com la vida laboral, o, si és el cas, certificat actualitzat de trobar-se al corrent de pagament de deutes amb l'Ajuntament de València i amb la Seguretat Social, així com el corresponent informe de vida laboral. L'imprés d'autorització es podrà recollir en les oficines del Servei de Comerç i Mercats o descarregar

Les instàncies, que hauran de dirigir-se al Servei de Comerç i Mercats, es presentaran en els diferents Registres d'Entrada de l'Ajuntament de València, sense perjudici de la seua presentació en els altres llocs previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. En cas de no presentar-se en els Registres municipals cal que en la instància aparega la data de recepció en l'organisme públic corresponent. Si es remet per correu, serà necessari que es presente en sobre obert perquè siga datada i segellada pel personal de Correus abans que este procedisca a la seua certificació.

Així mateix, podrà realitzar-se la presentació telemàtica de les sol·licituds a través la pàgina web de l'Ajuntament de València www.valencia.es (Per a això, la persona sol·licitant haurà de disposar de signatura electrònica avançada amb una certificació reconeguda per a la ciutadania -persones físiques- admés per la seu electrònica de l'Ajuntament de València).

En el cas de persones jurídiques, la sol·licitud haurà d'acompanyar-se, a més, de la següent documentació:

Escriptura de constitució de la societat, estatuts, i eventuals modificacions d'esta.

Nomenament i número de NIF de la persona administradora o apoderada de la societat.

Persona física que es designe en la sol·licitud per a desenvolupar l'activitat comercial i que haurà de ser soci/a o administrador/a d'esta.

En el cas de cooperatives de treball associat l'autorització, si és el cas, s'expedirà a nom de la mateixa i podrà fer ús d'ella un únic soci/a cooperativista designat per aquella, les dades de la qual hauran d'indicar-se

A les persones incloses en el llistat provisional que hagen sol·licitat instal·lar-se en l'hauran d'acudir a la Junta de Districte de Ciutat Vella, mercat Central Plaza Alfons El Magnànim (Xalet del Parterre) o al Servei de Comerç i Mercats, Plaza del Mercat núm. 6, amb la còpia de la instància, a aquest efecte de formalitzar la carta de pagament de la taxa municipal. Les persones que hagen sol·licitat instal·lar-se en el mercat del Cabanyal hauran d'acudir a la Junta de Districte de Marítim, carrer Barraca, núm. 53, o al Servei de Comerç i Mercats, Plaza del Mercat núm. 6, amb la còpia de la instància, a aquest efecte de formalitzar la carta de pagament de la taxa municipal.

Efectuat l'ingrés de la taxa en l'entitat bancària haurà de presentar la carta de pagament en el Servei de Comerç i Mercats, així com dos fotografies grandària carnet, tant de la persona titular com, si és el cas, de la persona col·laboradora, per a formalitzar el permís de venda. Les persones interessades hauran d'estar proveïdes del DNI o NIE, si és el cas, del permís de residència i de treball per compte propi.

Informació Complementària

Dies i hores de celebració.

Mercat Central:

Descàrrega i muntatge de llocs: del 10 de desembre de 2023 al 5 de gener de 2024, de 08.00 a 09.00 hores.

Horari de venda: del 10 de desembre de 2023 al 4 de gener de 2024, de 09.00 a 22.00 hores.

Horari de venda especial: el dia 24 de desembre de 2023, de 09.00 a 02.00 hores del dia 25 de desembre de 2023; el dia 5 de gener de 2024, de 09.00 hores a 05.00 hores del dia 6 de gener de 2024.

Desmuntatge: del 10 de desembre de 2023 al 4 de gener de 2024, de 22.00 a 23.00 hores.

Desmuntatge especial: el dia 25 de desembre de 2023, entre les 02.00 i les 03.00 hores, i el 6 de gener de 2024, entre les 05.00 i les 06.00 hores.

Mercat del Cabanyal:

Descàrrega i muntatge de llocs: dies 3, 4 i 5 de gener de 2024, de 08.00 a 09.00 hores.

Horari de venda: dies 3 i 4 de gener de 2024, de 09.00 a 22.00 hores. Dia 5 de gener de 2024, de 09.00 a 05.00 hores del 6 de gener de 2024.

Desmuntatge de llocs: dies 3 i 4 de gener de 2024, de 22.00 a 23.00 hores. Dia 6 de gener de 2024, entre les 05.00 i les 06.00 hores.

Requisits per a l'exercici de la venda una vegada obtinguda l'autorització.

Les persones que resulten autoritzades per a la venda hauran de complir els següents requisits:

Inscriure's en el Cens d'Activitats Econòmiques de l'Agència Tributària en l'epígraf o epígrafs corresponent. Els qui no tinguen exempció de l'Impost d'activitats Econòmiques hauran d'estar al corrent en el pagament de la tarifa.

Inscriure's en el règim corresponent de la Seguretat Social. En el cas de les persones jurídiques s'haurà d'acreditar que la persona que exercirà l'activitat de venda està donada d'alta en el Règim General de la Seguretat Social, llevat que de conformitat amb el que es disposa en la legislació sobre aquest tema, aquesta persona puga estar inclosa en el règim especial de treballadors autònoms.

Es podrà exceptuar el compliment dels requisits anteriors als venedores i venedors del mercat del Cabanyal, per considerar que donat l'escàs temps que comporta l'exercici d'aquesta venda i el seu caràcter d'activitat no principal, sinó accessòria a altres activitats o mitjans de vida, no queda enquadrada en la definició que estableix la Llei 20/2007, d'11 de juliol, de l'Estatut del treball autònom.

Articles autoritzats

En el Mercat de Nadal i Reis del Central: Joguets, pesebres i complements nadalencs, entenent-se estos últims en sentit estricte, com ara adorns, garlandes, centres de taula, ciris, bosses de cotilló, carraques, simbombes, panderetes, esprai de serpentines, caramels, carbó dolç i llepolies pròpies de Nadal i Reis, etc., a més d'articles artesanals, de decoració, pins i plantes i centres florals nadalencs. Així mateix, s'autoritza la venda d'altres productes alimentosos propis de les festes nadalenques, sempre que siguen envasats.

S'entén com a artesanal el que està fet a mà i seguint les tècniques tradicionals, sense que intervinga un procés industrial.

- En el Mercat de Nadal i Reis del Cabanyal: Joguets, caramels, carbó dolç, llepolies, serpentines, globus i articles de regal en general. Es prohibeix la venda de qualsevol altra mena d'aliments.

Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
Silenci Administratiu: Desestimatori
Article 24.1. Paràgraf segon Llei 39/2015, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Sentit desestimatori del silenci per ser facultats relatives al domini públic.
Termini màxim de resolució: 3 mesos
Fer en web

Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.

(Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc la persona interessada", i presentar la sol·licitud juntament amb els documents necessaris per a la realització del tràmit.

Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona física o, realitzant-se en nom d'una persona jurídica, NO es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit.)

  • Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
  • Confirme les dades, firme i presente la sol•licitud

En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.

Podrà imprimir i guardar un justificant de presentació. Posteriorment en l’apartat Carpeta Ciutadana d’esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i igualment podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.

Atenció telefònica

962084730-962084734-962084765

Legislació

Edicte de les bases que regiran el procediment dels criteris per a adjudicació dels permisos de Mercats de Nadal i Reis del Central i del Cabanyal.

Oficines d'informació
  • SERVICI DE COMERÇ I MERCATSPlaça del Mercat, 6-B 46001 ValènciaTel.: 96.352.54.78, 96.208.57.02, 96.208.47.43, 96.208.47.50, 96.208.47.51Atenció al públic: de 9:00 a 13:30 hores.
Oficines on presentar
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AJUNTAMENTEdifici de la Casa Consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe Mayoral, 1AcTel.: REGISTRO: 96.208.10.35Fax: 96.353.99.80 De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. Cita prèvia: web municipal www.valencia.es o cridant al 010
  • OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA - TABAQUERAC/ Amadeu de Savoia, 11. Nau Oest. 46010 ValènciaTel.: 962082015, 962082016, 962082101, 962082102Fax: 96.389.50.14De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010oactabacalera@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DEL MARÍTIMCarrer Barraca, 53Tel.: Información y Registro: 963014120 Obras: 963014008 / 963014210 Bonos EMT: 963014173 Actividades: 963014217De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmmaritim@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DELS POBLES DE BENIMÀMET-BENIFERRISenda del Secanet, 43 baix; BenimàmetTel.: de Registre: 963013436 i 963013446; Secretaria: 963013411 i 963013446De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010; AVÍS: DEL 12 AL 20 DE MARÇ DE 9.00 A 13.00, EL DIA 18 ROMANDRÀ TANCADAjmpoblesdeloest@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE TRÀNSITSCarrer del Comte de Lumiares, 5 Tel.: 962084365/ 962084368Fax: 96.353.99.16De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmtransit@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL D'EXPOSICIÓCarrer de la Guàrdia Civil, 19 Tel.: 962084327/ 962084328/ 962084331Fax: 96.360.17.36De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmexposicion@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE CIUTAT VELLAPlaça d'Alfons el Magnànim, s/n (xalet del Parterre) Tel.: 96.208.17.37 / 96.208.4174 / 96.208.4087/ 96.208.4159 Fax: 96.352.65.66De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010 jmciutatvella@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE RUSSAFACarrer de Maties Perelló, 5Tel.: 962084218 / 962084245 / 962084246 / 962084247 / 962087379Fax: 96.352.65.22De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmruzafa@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL D'ABASTOSCarrer d'Alberic, 18Tel.: 96.352.54.78 Ext. 4509-4505Fax: 96.352.66.91De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmabastos@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL SUDCarrer de la Poetessa Leonor Perales, s/n; CastellarTel.: Registre: 963013023; Secretaría: 963013402 De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdelsud@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE PATRAIXCarrer del Beat Nicolau Factor, 1 Tel.: 962084052/ 962084042/ 962084043De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpatraix@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL NORDPlaça del Poble, 4 CarpesaTel.: 96.301.30.55 96.301.31.11De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdelnord@valencia.es
  • ALCALDIA DE PINEDOCarrera del Riu, 263Tel.: 96.324.89.64Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE LA TORRECarrer de Benidoleig, s/nTel.: 96.396.33.17Registre: dimarts 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL PALMARCarrer de Cabdet, 15Tel.: 96.162.00.66Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE MASSARROJOSCarrer de Mossén Bau, 10-12Tel.: 96.139.41.49Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL FORN D´ALCEDOCamí d'Alabau, 2Tel.: 96.376.09.36Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL PERELLONETCarrer Marqués de Valterra, 35Tel.: 96.177.78.89Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE LA PUNTACamí del Canal, 74 (Xalet de Bartual)Tel.: 96 367 33 30 Fax: 96 367 33 30 Registre: dijous de 9:00 a 14:00 hores
  • ALCALDIA DE BENIFARAIGCarrer de Ferrer i Bigné, 47Tel.: 96.363.52.49Registre: dimarts de 9.00 a 14.00 hores.
  • ALCALDIA DEL SALERAvinguda dels Pinars, 1Tel.: 96.183.02.95Registre: dimarts 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE POBLE NOUCamí de Montcada, 205Tel.: 96.366.66.89Registre: dilluns de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCADIA DE BORBOTÓPlaça del Moreral, 8 Tel.: 96.390.17.47Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE LES CASES DE BÀRCENACamí de les Cases de Bàrcena, 63; CP: 46131-ValènciaTel.: 96.185.42.05Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores
Anar a inici de pàgina