ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Venda no sedentària al passeig marítim del Cabanyal durant la temporada estival
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
AE.NS.15
Descripció

Este tràmit permet sol·licitar autorització per a muntar un lloc de venda no sedentària en el passeig marítim de la platja del Cabanyal durant l'estiu de 2025. Els productes a vendre inclouen artesania, bijuteria, articles de platja i roba d'estiu.

  • Nombre de llocs disponibles: 81 llocs de 3x3 metres.
  • Criteris de selecció: Baremació basada en experiència prèvia, documentació de qualitat artesanal i disseny del lloc.
  • Dates d'activitat: Es podrà iniciar a partir de l'1 de juny i finalitzarà el 30 de setembre de 2025.
  • Horari de venda:

- De dilluns a dijous: d'11.00 a 23.00 h.
- De divendres a diumenge: d'11.00 a 24:00 h.

  • Les autoritzacions són personals i intransferibles.

Per a més informació es poden consultar les Bases de la convocatòria 2025 en l'apartat Legislació.


Qui ho pot sol·licitar?

Persones físiques i persones jurídiques que es dediquen professionalment al comerç al detall.

Requisits
  1. Estar al corrent de pagaments amb la Seguretat Social.
  2. En el cas de persones estrangeres no comunitàries, disposar de permisos de residència i treball vigents.
  3. No tindre deutes amb l'Ajuntament de València en concepte de taxes municipals per l'exercici de la venda no sedentària
  4. No haver tingut revocacions d'autorització per a la venda en el passeig marítim durant els anys 2022, 2023 o 2024.

Si es va demanar autorització pera la venda per a persones col·laboradores, hauran de complir els mateixos requisits que les titulars, excepte l'alta en el cens d'activitats econòmiques.

Quan sol·licitar-ho

En el termini de 10 dies hàbils a partir de la publicació de les presents bases en el tauler d'anuncis del Servici de Comerç i Mercats i en la pàgina web municipal.

Publicació Tauler d'edictes: 08/04/2025


Termini de sol·licitud: del dia 09/04/2025 fins al 24/04/2025 ambdós inclusivament.
Documentació a presentar

  • Si la sol·licitud es realitza presencialment: Imprès de sol·licitud (instància general) que pot descarregar en l'apartat Impresos d'aquesta mateixa pàgina, acompanyat de la documentació que s'indica.
  • Si la sol·licitud es presenta en aquesta Seu Electrònica, s'emplenarà i signarà el formulari després de prémer el botó Iniciar tràmit i s'adjuntarà la documentació que s'indica.


Veure apartat Actuacions a realitzar per la persona sol·licitant d'aquest tràmit o Bases de la convocatòria en l'apartat Legislació per a emplenar la sol·licitud.

Documentació addicional necessària segons el cas:
  • Persona física:
    • Documentació acreditativa dels mèrits al·legats:

      En cas d'aportar mitjançant seu aquests documents com a arxius separats, s'haurà de fer mitjançant "Documentació addicional", una vegada iniciat el tràmit.

    • Autoritzacions consulta de dades :

      L'imprés d'autoritzacions está disponible en l'apartat "Impresos" d'aquesta mateixa pàgina, per a descarregar i adjuntar en aquest tràmit. També es podrà recollir en les oficines del Servei de Comerç i Proveïment.

      En cas de no autoritzar, aportar certificats actualitzats de trobar-se al corrent de pagament de deutes amb l'Ajuntament de València, amb la Seguretat Social, i/o la vida laboral actualitzada de la persona sol·licitant. Si realitza el tràmit en seu electrònica, els podrà adjuntar mitjançant "Documentació Addicional", una vegada iniciat el tràmit.

    • Si és el cas, Document de Qualificació Artesana i inscripció en Directori d'indústries artesanes del Centre Artesania C.Valenciana, o un altre distintiu d'organisme públic similar

       

    • si és el cas, Certificat acreditatiu d'adhesió a la Junta Arbitral de Consum de Generalitat
  • Persona jurídica:
    • Documentació acreditativa dels mèrits al·legats:

      En cas d'aportar mitjançant seu aquests documents com a arxius separats, s'haurà de fer mitjançant "Documentació addicional", una vegada iniciat el tràmit.

    • Autoritzacions consulta de dades :

      L'imprés d'autoritzacions, estarà disponible en l'apartat "Impresos" d'aquesta mateixa pàgina, per a descarregar i adjuntar en aquest tràmit. També es podrà recollir en les oficines del Servei de Comerç i Proveïment. 

      En cas de no autoritzar, aportar certificats actualitzats de trobar-se al corrent de pagament de deutes amb l'Ajuntament de València, amb la Seguretat Social, i/o la vida laboral actualitzada de la persona sol·licitant. Si realitza el tràmit en seu electrònica, els podrà adjuntar mitjançant "Documentació Addicional", una vegada iniciat el tràmit.

    • Escriptura de constitució de la societat, estatuts, i eventuals modificacions d'aquesta:

      en cas d'aportar mitjançant seu aquests documents com a arxius separats, s'haurà de fer mitjançant "Documentació addicional", una vegada iniciat el tràmit.

    • Nomenament i número de NIF de la persona administradora o apoderada de la societat:

      en cas d'aportar mitjançant seu aquests documents com a arxius separats, s'haurà de fer mitjançant "Documentació addicional", una vegada iniciat el tràmit.

    • Documentació que acredita la relació laboral o societària entre la persona que es designe en la sol·licitud per a desenrotllar l'activitat comercial i la persona jurídica
Taxes
Taxa

Taxa municipal passeig marítim.
Les persones que resulten adjudicatàries dels llocs de venda hauran de depositar 10 € per metre quadrat en la Caixa General de Depòsits, situada en situada en la C/ Roger de Lauria, 26 de València.
(Bases aprovades per la Demarcació General de Costas per a la instal·lació de servicis de temporada).



Actuacions a realitzar per la persona sol·licitant
  • Presentar la sol·licitud, en la qual es faran constar les següents dades:
  1. Nom i cognoms del/la sol·licitant si és persona física, o la denominació social i les dades de la persona representant degudament apoderada si és persona jurídica.
  2. Número de NIF de la persona física o jurídica sol·licitant.
  3. Direcció vàlida a l'efecte de notificacions.
  4. Número de telèfon i, si és el cas, adreça de correu electrònic.Productes a comercialitzar.
  5. Les persones jurídiques hauran de manifestar expressament qui és la persona física que exercirà l'activitat de venda en el seu nom, havent d'acreditar-se l'existència de relació laboral contractual o societària amb esta.
  6. Mèrits al·legats a l'efecte de la baremació.
  7. Horari de dilluns a diumenge, dins de l'autoritzat per l'Ajuntament, durant el qual s'exercirà l'activitat de venda. En cas de no manifestar-ho expressament, s'entendrà que l'activitat serà exercida durant tot l'horari autoritzat. L'horari mínim serà de set hores al dia.

  • Esta sol·licitud haurà de vindre acompanyada de la documentació assenyalada en l'apartat Documentació a presentar.
Informació Complementària
  • Productes autoritzats: Artesania, souvenirs, articles de platja i roba d'estiu.
  • Productes i servicis prohibits: Tatuatges, pírcings, trenes, caricatures, productes falsificats o comestibles.
  • Baremació de mérits:

- Anys d'experiència en venda no sedentària (màx. 10 punts).

- Titularitat de permisos de venda (màx. 7 punts).

- Document de Qualitat Artesana (2 punts).
- Adhesió a Junta Arbitral de Consum (1 punt).

  • Desempats:
  1. Antiguitat com a titular.
  2. Anys d'activitat en mercats de temporada.
  3. Tindre Document de Qualitat Artesana.
  4. Adhesió a Junta Arbitral de Consum.
Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
Silenci Administratiu: Desestimatori
Article 24. Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Termini màxim de resolució: 3 mesos
Fer en web

Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital

Pot iniciar la sol•licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.

Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc la persona interessada", i presentar la sol·licitud juntament amb els documents necessaris per a la realització del tràmit.

Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona física o, realitzant-se en nom d'una persona jurídica, NO es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit.

  • Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
  • Confirme les dades, firme i presente la sol•licitud
  • En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.
Atenció telefònica

963 525 478: extensions 4734 / 4730 / 4735 / 4765

Legislació
  • Bases que regiran la convocatòria de concessió d'autoritzacions per a exercir la venda no sedentària en el passeig marítim de la platja del Cabanyal durant la temporada estival 2025.
  • Llei 33/2003, de 3 de novembre, de Patrimoni de les Administracions Públiques.
  • Llei 22/1988, de 28 de juliol, de Costas.
On dirigir-se

Oficines on obtindre informació o realitzar consultes:
SERVICI DE COMERÇ I MERCATS. Plaza del Mercat, 6
ATENCIÓ AL PÚBLICO DE 9 A 13.30 hores.

(No fa falta cita prèvia per a consultar o vindre a la finestreta).

Oficines de presentació:
La sol·licitud es la genèrica, sense que haja sol·licitud específica per al present procediment. Les sol·licituds hauran de dirigir-se al Servici de Comerç i Mercats. La instància haurà d'anar signada per la persona sol·licitant.

En tot cas estaran obligades a presentar la sol·licitud i a relacionar-se a través de mitjans electrònics les persones jurídiques.

Les persones físiques podran presentar la sol·licitud, juntament amb la documentació requerida, a més de per la seu electrònica, de manera presencial en qualsevol dels diferents registres d'entrada municipals, sense perjudici de poder presentar-les en els diferents llocs previstos en l'article 16.4 de la LPACAP.

En cas de no presentar-se en els registres municipals cal que en la instància aparega la data de recepció en l'organisme públic corresponent. Si es remet per correu, serà necessari que es presente en sobre obert perquè siga datada i segellada pel personal de Correus abans que aquest procedisca a la seua certificació.

Oficines on presentar
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AJUNTAMENTEdifici de la Casa Consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe Mayoral, 1AcTel.: REGISTRO: 96.208.10.35Fax: 96.353.99.80 De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. Cita prèvia: web municipal www.valencia.es o cridant al 010
  • OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA - TABAQUERAC/ Amadeu de Savoia, 11. Nau Oest. 46010 ValènciaTel.: 962082015, 962082016, 962082101, 962082102Fax: 96.389.50.14De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010oactabacalera@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE CIUTAT VELLAPlaça d'Alfons el Magnànim, s/n (xalet del Parterre) Tel.: 96.208.17.37 / 96.208.4174 / 96.208.4087/ 96.208.4159 Fax: 96.352.65.66De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010 jmciutatvella@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL NORDPlaça del Poble, 4 CarpesaTel.: 96.301.30.55 96.301.31.11De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdelnord@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL D'EXPOSICIÓCarrer de la Guàrdia Civil, 19 Tel.: 962084327/ 962084328/ 962084331Fax: 96.360.17.36De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmexposicion@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE PATRAIXCarrer del Beat Nicolau Factor, 1 Tel.: 962084052/ 962084042/ 962084043De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpatraix@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DEL MARÍTIMCarrer Barraca, 53Tel.: Información y Registro: 963014120 Obras: 963014008 / 963014210 Bonos EMT: 963014173 Actividades: 963014217De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmmaritim@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE RUSSAFACarrer de Maties Perelló, 5Tel.: 962084218 / 962084245 / 962084246 / 962084247 / 962087379Fax: 96.352.65.22De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmruzafa@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DELS POBLES DE BENIMÀMET-BENIFERRISenda del Secanet, 43 baix; BenimàmetTel.: de Registre: 963013436 i 963013446; Secretaria: 963013411 i 963013446De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdeloest@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE TRÀNSITSCarrer del Comte de Lumiares, 5 Tel.: 962084365/ 962084368Fax: 96.353.99.16De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmtransit@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL SUDCarrer de la Poetessa Leonor Perales, s/n; CastellarTel.: Registre: 963013023; Secretaría: 963013402 De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. OFICINA DANA: de 16.00 a 19:00 horas, de dilluns a divendresjmpoblesdelsud@valencia.es
  • ALCALDIA DE BENIFARAIGCarrer de Ferrer i Bigné, 47Tel.: 96.363.52.49Registre: dimarts de 9.00 a 14.00 hores.
  • ALCADIA DE BORBOTÓPlaça del Moreral, 8 Tel.: 96.390.17.47Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE LES CASES DE BÀRCENACamí de les Cases de Bàrcena, 63; CP: 46131-ValènciaTel.: 96.185.42.05Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores
  • ALCALDIA DEL PALMARCarrer de Cabdet, 15Tel.: 96.162.00.66Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL PERELLONETCarrer Marqués de Valterra, 35Tel.: 96.177.78.89Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL SALERAvinguda dels Pinars, 1Tel.: 96.183.02.95Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL FORN D´ALCEDOCamí d'Alabau, 2Tel.: 96.376.09.36Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.hornodealcedo@valencia.es
  • ALCALDIA DE LA PUNTACamí del Canal, 74 (Xalet de Bartual)Tel.: 96 367 33 30 Fax: 96 367 33 30 Registre: dijous de 9:00 a 14:00 hores
  • ALCALDIA DE LA TORRECarrer de Benidoleig, s/nTel.: 96.396.33.17Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.latorre@valencia.es
  • ALCALDIA DE MASSARROJOSCarrer de Mossén Bau, 10-12Tel.: 96.139.41.49Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE PINEDOCarrera del Riu, 263Tel.: 96.324.89.64Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE POBLE NOUCamí de Montcada, 205Tel.: 96.366.66.89Registre: dilluns de 9:00 a 14:00 hores.
Anar a inici de pàgina