PLA MUNICIPAL D'OCUPACIÓ 2025
Selecció de personal per a la posterior contractació laboral temporal, mitjançant la modalitat de contractes vinculats a programes de polítiques actives d'ocupació.
Persones físiques empadronades a València, preseleccionades per l'Agència d'ocupació València Activa i inscrites en LABORA, que posseïsquen la titulació requerida i els requisits específics de la convocatòria i que reben un SMS de l'Ajuntament de València indicant-los que són candidates per a participar en el Pla Municipal d'Ocupació.
El termini de presentació de l'imprés/formulari d'inscripció amb la documentació requerida serà de 4 dies hàbils. La data d'inici d'aquest còmput es publicarà en el TEE (Tauler d'edictes electrònic) i en la web València Activa.
PUBLICACIÓ TAULER D'EDICTES: 02/04/2025 (Enllaç a l'Edicte)
Termini de sol·licitud: del dia 04/04/2025 fins al 09/04/2025 ambdós inclusivament.A) En el cas que la persona preseleccionada per l'Agencia d'ocupació València Activa ESTIGA INTERESSADA a participar en el procés de selecció de l'oferta d'ocupació:
1) DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA:
- Imprés de sol·licitud. Si la sol·licitud es presenta de manera presencial, es pot descarregar en l'apartat "Impresos" d'esta mateixa pàgina o des de la web València Activa. Si es presenta en aquesta Seu Electrònica, el formulari de sol·licitud es visualitzarà com a "Formulari de tràmit" després de prémer el botó "Iniciar tràmit".
- DNI, Número d'Identitat d'Estranger (NIE) oficial en vigor, de la persona candidata.
- Titulació acadèmica oficial sol·licitada. Per totes dues cares. En cas de titulació estrangera ha d'estar homologada.
- Certificat de períodes d'inscripció en LABORA actualitzat (data dins del termini de presentació).
2) DOCUMENTACIÓ ADDICIONAL DEPENENT DE CIRCUMSTÀNCIES ESPECIFIQUES:
- En cas que la persona sol·licitant preseleccionada per l'Agència d'ocupació València Activa tinga discapacitat: Certificat del grau de discapacitat igual o superior al 33%.
- En cas que la persona sol·licitant preseleccionada per l'Agència d'ocupació València Activa es trobe en situació o risc d'exclusió social: Certificat dels servicis socials públics. Indicacions: s'aportarà el certificat acreditatiu sol si no s'autoritza per a la seua obtenció a l'Ajuntament de València marcant la casella corresponent en l'imprés de sol·licitud.
- En cas que la persona sol·licitant preseleccionada per l'Agència d'ocupació València Activa tinga que acreditar la no percepció d'ajuda econòmica: Certificat emés pel Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE). Indicacions: Certificats de Prestacions.
- En cas que la persona sol·licitant preseleccionada per l'Agència d'ocupació València Activa tinga que acreditar l'experiència relacionada amb el lloc de treball: Informe de Vida laboral actualitzada i contractes de treball o Certificats d’empresa (ENLLAÇ).
- En cas que la persona sol·licitant preseleccionada per l'Agència d'ocupació València Activa tinga que acreditar l'experiència relacionada amb el lloc de treball siga persona autònoma: Alta en el Règim especial de treballadors per compte propi o autònoms, declaració de l'inici d'activitat en la qual apareix el grup o epígraf/secció I.A.E. o codi d'activitat.
- En cas que la persona sol·licitant preseleccionada per l'Agència d'ocupació València Activa se li requerisca permís de conducció: Permís de conducció classe B en vigor.
B) En el cas que la persona preseleccionada per l'Agencia d'ocupació València Activa NO ESTIGA INTERESSADA a participar en el procés de selecció de l'oferta d'ocupació:
- Imprés de sol·licitud, indicant en l'assumpte rebutge d'oferta d'ocupació. Si la sol·licitud es presenta de manera presencial, es pot descarregar en l'apartat "Impresos" d'esta mateixa pàgina o des de la web València Activa. Si es presenta en aquesta Seu Electrònica, el formulari de sol·licitud es visualitzarà com a "Formulari de tràmit" després de prémer el botó "Iniciar tràmit".
- Annex 1. Renúncia a la preselecció, emplenat i signat, accessible per a la seua descàrrega en l'apartat "Impresos" d'esta mateixa pàgina.
- DNI, TIE (Targeta d'identitat d'estranger/a) en vigor, de la persona candidata.
A CONTINUACIÓ ES RELACIONEN ELS DOCUMENTS A APORTAR TAL I COM APAREIXEN DESCRITS EN REALITZAR EL TRÀMIT PER SEU ELECTRÒNICA:
- DNI / TIE (Targeta d'identitat d'estranger/a) de la persona interessada (per totes dues cares)
- En el cas que la persona preseleccionada per l'Agencia d'ocupació València Activa estiga interessada a participar en el procés de selecció de l'oferta d'ocupació:
- Informe de Vida Laboral actualitzada i contractes de treball o Certificats d'empresa
- Titulació acadèmica oficial requerida (per totes dues cares)
- Alta en el Règim Especial de treballadors per compte propi o autònoms
- Declaració inici d'activitat en la qual apareix el grup o epígraf/secció I.A.E. o codi d'activitat
- Certificat de grau de discapacitat (igual o superior al 33%)
- En cas de no autoritzar l'Ajuntament de València per a la seua obtenció, Certificat dels servicis socials públics d'estar en situació o risc d'exclusió social
- Certificat emés pel Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE)
- Certificat de períodes d’inscripció en LABORA
- Permís de conduir classe B en vigor
- En el cas que la persona preseleccionada per l'Agencia d'ocupació València Activa no estiga interessada a participar en el procés de selecció de l'oferta d'ocupació:
- Annex 1. Renúncia a la preselecció
- Constar en el llistats de candidatures preseleccionades per l'Agència d'Ocupació València Activa i rebre comunicació de l'Ajuntament de València mitjançant SMS, en el qual s'informe que és una candidatura preseleccionada per a participar en el procés de selecció. En el missatge anirà indicat el codi personal assignat a cada persona participant. Amb aquest codi apareixerà en el llistat de persones admeses i excloses i de baremació que es publiquen i en l'acta de selecció final, en els quals no figurarà cap dada identificativa de la persona participant per a preservar la protecció de dades personals. Tota la informació i les comunicacions que realitze l'Ajuntament de València relativa a este programa seran publicades en la pàgina web de València Activa (ENLLAÇ).
- Presentar la sol·licitud juntament amb la documentació acreditativa dels criteris a valorar en el termini indicat.
- En cas que la persona candidata no estiga interessada en l'oferta d'cupació, haurà de presentar l'imprés de rebuig d'oferta emplenat i signat.
- Una vegada publicat el llistat de sol·licituds admeses i no admeses, s'obrirà un termini de 10 dies hàbils per a la presentació davant la Comissió de Baremació de les reclamacions o al·legacions que estimen pertinents, en l'imprés habilitat a este efecte (annex 1) i es procedirà a l'esmena de la documentació requerida.
- Resoltes les reclamacions o al·legacions presentades, es publicarà l'acta de selecció final, en la qual s'indicarà les persones seleccionades per a subscriure el contracte de treball oferit.
- Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital
Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.
Si la sol·licitud es realitza en nom d'una altra persona, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit.)
- Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
- Confirme les dades, firme i presente la sol·licitud.
En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.
010
- Acord de Junta de Govern Local de 26/01/2024, pel qual s'aprova les bases generals que regulen els processos de selecció de personal de Plans Municipals d'Ocupació.
- Edicte Acord de Junta de Govern Local de 28/03/2025, pel qual s'aprova la convocatòria del Pla Municipal d'Ocupació 2025, autoritza la despesa i formula la declaració d'excepcionalitat a la imitació de les contractacions laborals.
- SERVICI DE OCUPACIÓ I FORMACIÓC/ Amadeu de Savoia, 11 - Nau Oest, planta 1, 46010 ValènciaTel.: 962 081 725De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres
- REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AJUNTAMENTEdifici de la Casa Consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe Mayoral, 1AcTel.: REGISTRO: 96.208.10.35Fax: 96.353.99.80 De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. Cita prèvia: web municipal www.valencia.es o cridant al 010
- OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA - TABAQUERAC/ Amadeu de Savoia, 11. Nau Oest. 46010 ValènciaTel.: 962082015, 962082016, 962082101, 962082102Fax: 96.389.50.14De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010oactabacalera@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL D'ABASTOSCarrer d'Alberic, 18Tel.: 96.352.54.78 Ext. 4509-4505Fax: 96.352.66.91De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmabastos@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL D'EXPOSICIÓCarrer de la Guàrdia Civil, 19 Tel.: 962084327/ 962084328/ 962084331Fax: 96.360.17.36De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmexposicion@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DE CIUTAT VELLAPlaça d'Alfons el Magnànim, s/n (xalet del Parterre) Tel.: 96.208.17.37 / 96.208.4174 / 96.208.4087/ 96.208.4159 Fax: 96.352.65.66De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010 jmciutatvella@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DE PATRAIXCarrer del Beat Nicolau Factor, 1 Tel.: 962084052/ 962084042/ 962084043De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpatraix@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL NORDPlaça del Poble, 4 CarpesaTel.: 96.301.30.55 96.301.31.11De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdelnord@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL SUDCarrer de la Poetessa Leonor Perales, s/n; CastellarTel.: Registre: 963013023; Secretaría: 963013402 De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. OFICINA DANA: de 16.00 a 19:00 horas, de dilluns a divendresjmpoblesdelsud@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DE RUSSAFACarrer de Maties Perelló, 5Tel.: 962084218 / 962084245 / 962084246 / 962084247 / 962087379Fax: 96.352.65.22De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmruzafa@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DE TRÀNSITSCarrer del Comte de Lumiares, 5 Tel.: 962084365/ 962084368Fax: 96.353.99.16De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmtransit@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DEL MARÍTIMCarrer Barraca, 53Tel.: Información y Registro: 963014120 Obras: 963014008 / 963014210 Bonos EMT: 963014173 Actividades: 963014217De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmmaritim@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DELS POBLES DE BENIMÀMET-BENIFERRISenda del Secanet, 43 baix; BenimàmetTel.: de Registre: 963013436 i 963013446; Secretaria: 963013411 i 963013446De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdeloest@valencia.es
- ALCALDIA DE BENIFARAIGCarrer de Ferrer i Bigné, 47Tel.: 96.363.52.49Registre: dimarts de 9.00 a 14.00 hores.
- ALCALDIA DE LES CASES DE BÀRCENACamí de les Cases de Bàrcena, 63; CP: 46131-ValènciaTel.: 96.185.42.05Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores
- ALCALDIA DEL SALERAvinguda dels Pinars, 1Tel.: 96.183.02.95Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCADIA DE BORBOTÓPlaça del Moreral, 8 Tel.: 96.390.17.47Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DEL FORN D´ALCEDOCamí d'Alabau, 2Tel.: 96.376.09.36Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.hornodealcedo@valencia.es
- ALCALDIA DE PINEDOCarrera del Riu, 263Tel.: 96.324.89.64Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DEL PALMARCarrer de Cabdet, 15Tel.: 96.162.00.66Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DE POBLE NOUCamí de Montcada, 205Tel.: 96.366.66.89Registre: dilluns de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DE MASSARROJOSCarrer de Mossén Bau, 10-12Tel.: 96.139.41.49Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DE LA PUNTACamí del Canal, 74 (Xalet de Bartual)Tel.: 96 367 33 30 Fax: 96 367 33 30 Registre: dijous de 9:00 a 14:00 hores
- ALCALDIA DEL PERELLONETCarrer Marqués de Valterra, 35Tel.: 96.177.78.89Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DE LA TORRECarrer de Benidoleig, s/nTel.: 96.396.33.17Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.latorre@valencia.es