ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Pla municipal d'Ocupació
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
AE.EM.55
Descripció

PLA MUNICIPAL D'OCUPACIÓ 2025


Selecció de personal per a la posterior contractació laboral temporal, mitjançant la modalitat de contractes vinculats a programes de polítiques actives d'ocupació.

Qui ho pot sol·licitar?

Persones físiques empadronades a València, preseleccionades per l'Agència d'ocupació València Activa i inscrites en LABORA, que posseïsquen la titulació requerida i els requisits específics de la convocatòria i que reben un SMS de l'Ajuntament de València indicant-los que són candidates per a participar en el Pla Municipal d'Ocupació.

Quan sol·licitar-ho

El termini de presentació de l'imprés/formulari d'inscripció amb la documentació requerida serà de 4 dies hàbils. La data d'inici d'aquest còmput es publicarà en el TEE (Tauler d'edictes electrònic) i en la web València Activa.

PUBLICACIÓ TAULER D'EDICTES: 02/04/2025 (Enllaç a l'Edicte)


Termini de sol·licitud: del dia 04/04/2025 fins al 09/04/2025 ambdós inclusivament.
Documentació a presentar

A) En el cas que la persona preseleccionada per l'Agencia d'ocupació València Activa ESTIGA INTERESSADA a participar en el procés de selecció de l'oferta d'ocupació:

1) DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA:

  • Imprés de sol·licitud. Si la sol·licitud es presenta de manera presencial, es pot descarregar en l'apartat "Impresos" d'esta mateixa pàgina o des de la web València Activa. Si es presenta en aquesta Seu Electrònica, el formulari de sol·licitud es visualitzarà com a "Formulari de tràmit" després de prémer el botó "Iniciar tràmit".
  • DNI, Número d'Identitat d'Estranger (NIE) oficial en vigor, de la persona candidata.
  • Titulació acadèmica oficial sol·licitada. Per totes dues cares. En cas de titulació estrangera ha d'estar homologada.
  • Certificat de períodes d'inscripció en LABORA actualitzat (data dins del termini de presentació).

2) DOCUMENTACIÓ ADDICIONAL DEPENENT DE CIRCUMSTÀNCIES ESPECIFIQUES:

  • En cas que la persona sol·licitant preseleccionada per l'Agència d'ocupació València Activa tinga discapacitat: Certificat del grau de discapacitat igual o superior al 33%.
  • En cas que la persona sol·licitant preseleccionada per l'Agència d'ocupació València Activa es trobe en situació o risc d'exclusió social: Certificat dels servicis socials públics. Indicacions: s'aportarà el certificat acreditatiu sol si no s'autoritza per a la seua obtenció a l'Ajuntament de València marcant la casella corresponent en l'imprés de sol·licitud.
  • En cas que la persona sol·licitant preseleccionada per l'Agència d'ocupació València Activa tinga que acreditar la no percepció d'ajuda econòmica: Certificat emés pel Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE). Indicacions: Certificats de Prestacions.
  • En cas que la persona sol·licitant preseleccionada per l'Agència d'ocupació València Activa tinga que acreditar l'experiència relacionada amb el lloc de treball: Informe de Vida laboral actualitzada i contractes de treball o Certificats d’empresa (ENLLAÇ).
  • En cas que la persona sol·licitant preseleccionada per l'Agència d'ocupació València Activa tinga que acreditar l'experiència relacionada amb el lloc de treball siga persona autònoma: Alta en el Règim especial de treballadors per compte propi o autònoms, declaració de l'inici d'activitat en la qual apareix el grup o epígraf/secció I.A.E. o codi d'activitat.
  • En cas que la persona sol·licitant preseleccionada per l'Agència d'ocupació València Activa se li requerisca permís de conducció: Permís de conducció classe B en vigor.




B) En el cas que la persona preseleccionada per l'Agencia d'ocupació València Activa NO ESTIGA INTERESSADA a participar en el procés de selecció de l'oferta d'ocupació:

  • Imprés de sol·licitud, indicant en l'assumpte rebutge d'oferta d'ocupació. Si la sol·licitud es presenta de manera presencial, es pot descarregar en l'apartat "Impresos" d'esta mateixa pàgina o des de la web València Activa. Si es presenta en aquesta Seu Electrònica, el formulari de sol·licitud es visualitzarà com a "Formulari de tràmit" després de prémer el botó "Iniciar tràmit".
  • Annex 1. Renúncia a la preselecció, emplenat i signat, accessible per a la seua descàrrega en l'apartat "Impresos" d'esta mateixa pàgina.
  • DNI, TIE (Targeta d'identitat d'estranger/a) en vigor, de la persona candidata.




A CONTINUACIÓ ES RELACIONEN ELS DOCUMENTS A APORTAR TAL I COM APAREIXEN DESCRITS EN REALITZAR EL TRÀMIT PER SEU ELECTRÒNICA:

Documentació per a tots els casos:
  • DNI / TIE (Targeta d'identitat d'estranger/a) de la persona interessada (per totes dues cares)
Documentació addicional necessària segons el cas:
  • En el cas que la persona preseleccionada per l'Agencia d'ocupació València Activa estiga interessada a participar en el procés de selecció de l'oferta d'ocupació:
    • Informe de Vida Laboral actualitzada i contractes de treball o Certificats d'empresa
    • Titulació acadèmica oficial requerida (per totes dues cares)
    • Alta en el Règim Especial de treballadors per compte propi o autònoms
    • Declaració inici d'activitat en la qual apareix el grup o epígraf/secció I.A.E. o codi d'activitat
    • Certificat de grau de discapacitat (igual o superior al 33%)
    • En cas de no autoritzar l'Ajuntament de València per a la seua obtenció, Certificat dels servicis socials públics d'estar en situació o risc d'exclusió social
    • Certificat emés pel Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE)
    • Certificat de períodes d’inscripció en LABORA
    • Permís de conduir classe B en vigor
  • En el cas que la persona preseleccionada per l'Agencia d'ocupació València Activa no estiga interessada a participar en el procés de selecció de l'oferta d'ocupació:
    • Annex 1. Renúncia a la preselecció
Actuacions a realitzar per la persona sol·licitant
  1. Constar en el llistats de candidatures preseleccionades per l'Agència d'Ocupació València Activa i rebre comunicació de l'Ajuntament de València mitjançant SMS, en el qual s'informe que és una candidatura preseleccionada per a participar en el procés de selecció. En el missatge anirà indicat el codi personal assignat a cada persona participant. Amb aquest codi apareixerà en el llistat de persones admeses i excloses i de baremació que es publiquen i en l'acta de selecció final, en els quals no figurarà cap dada identificativa de la persona participant per a preservar la protecció de dades personals. Tota la informació i les comunicacions que realitze l'Ajuntament de València relativa a este programa seran publicades en la pàgina web de València Activa (ENLLAÇ).
  2. Presentar la sol·licitud juntament amb la documentació acreditativa dels criteris a valorar en el termini indicat.
  3. En cas que la persona candidata no estiga interessada en l'oferta d'cupació, haurà de presentar l'imprés de rebuig d'oferta emplenat i signat.
  4. Una vegada publicat el llistat de sol·licituds admeses i no admeses, s'obrirà un termini de 10 dies hàbils per a la presentació davant la Comissió de Baremació de les reclamacions o al·legacions que estimen pertinents, en l'imprés habilitat a este efecte (annex 1) i es procedirà a l'esmena de la documentació requerida.
  5. Resoltes les reclamacions o al·legacions presentades, es publicarà l'acta de selecció final, en la qual s'indicarà les persones seleccionades per a subscriure el contracte de treball oferit.
Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
Silenci Administratiu: Desestimatori
Art. 121 y Art. 122de la Llei 39/2015, d'1 de octubre, del procediment administratiu comú de les administracions publiques.
Termini màxim de resolució: 3 mesos
Fer en web

Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital

Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.

Si la sol·licitud es realitza en nom d'una altra persona, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit.)

  • Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
  • Confirme les dades, firme i presente la sol·licitud.

En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.

Atenció telefònica

010

Legislació
  • Acord de Junta de Govern Local de 26/01/2024, pel qual s'aprova les bases generals que regulen els processos de selecció de personal de Plans Municipals d'Ocupació.
  • Edicte Acord de Junta de Govern Local de 28/03/2025, pel qual s'aprova la convocatòria del Pla Municipal d'Ocupació 2025, autoritza la despesa i formula la declaració d'excepcionalitat a la imitació de les contractacions laborals.
Oficines d'informació
  • SERVICI DE OCUPACIÓ I FORMACIÓC/ Amadeu de Savoia, 11 - Nau Oest, planta 1, 46010 ValènciaTel.: 962 081 725De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres
Oficines on presentar
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AJUNTAMENTEdifici de la Casa Consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe Mayoral, 1AcTel.: REGISTRO: 96.208.10.35Fax: 96.353.99.80 De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. Cita prèvia: web municipal www.valencia.es o cridant al 010
  • OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA - TABAQUERAC/ Amadeu de Savoia, 11. Nau Oest. 46010 ValènciaTel.: 962082015, 962082016, 962082101, 962082102Fax: 96.389.50.14De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010oactabacalera@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL D'ABASTOSCarrer d'Alberic, 18Tel.: 96.352.54.78 Ext. 4509-4505Fax: 96.352.66.91De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmabastos@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL D'EXPOSICIÓCarrer de la Guàrdia Civil, 19 Tel.: 962084327/ 962084328/ 962084331Fax: 96.360.17.36De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmexposicion@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE CIUTAT VELLAPlaça d'Alfons el Magnànim, s/n (xalet del Parterre) Tel.: 96.208.17.37 / 96.208.4174 / 96.208.4087/ 96.208.4159 Fax: 96.352.65.66De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010 jmciutatvella@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE PATRAIXCarrer del Beat Nicolau Factor, 1 Tel.: 962084052/ 962084042/ 962084043De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpatraix@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL NORDPlaça del Poble, 4 CarpesaTel.: 96.301.30.55 96.301.31.11De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdelnord@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL SUDCarrer de la Poetessa Leonor Perales, s/n; CastellarTel.: Registre: 963013023; Secretaría: 963013402 De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. OFICINA DANA: de 16.00 a 19:00 horas, de dilluns a divendresjmpoblesdelsud@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE RUSSAFACarrer de Maties Perelló, 5Tel.: 962084218 / 962084245 / 962084246 / 962084247 / 962087379Fax: 96.352.65.22De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmruzafa@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE TRÀNSITSCarrer del Comte de Lumiares, 5 Tel.: 962084365/ 962084368Fax: 96.353.99.16De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmtransit@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DEL MARÍTIMCarrer Barraca, 53Tel.: Información y Registro: 963014120 Obras: 963014008 / 963014210 Bonos EMT: 963014173 Actividades: 963014217De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmmaritim@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DELS POBLES DE BENIMÀMET-BENIFERRISenda del Secanet, 43 baix; BenimàmetTel.: de Registre: 963013436 i 963013446; Secretaria: 963013411 i 963013446De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdeloest@valencia.es
  • ALCALDIA DE BENIFARAIGCarrer de Ferrer i Bigné, 47Tel.: 96.363.52.49Registre: dimarts de 9.00 a 14.00 hores.
  • ALCALDIA DE LES CASES DE BÀRCENACamí de les Cases de Bàrcena, 63; CP: 46131-ValènciaTel.: 96.185.42.05Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores
  • ALCALDIA DEL SALERAvinguda dels Pinars, 1Tel.: 96.183.02.95Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCADIA DE BORBOTÓPlaça del Moreral, 8 Tel.: 96.390.17.47Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL FORN D´ALCEDOCamí d'Alabau, 2Tel.: 96.376.09.36Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.hornodealcedo@valencia.es
  • ALCALDIA DE PINEDOCarrera del Riu, 263Tel.: 96.324.89.64Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL PALMARCarrer de Cabdet, 15Tel.: 96.162.00.66Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE POBLE NOUCamí de Montcada, 205Tel.: 96.366.66.89Registre: dilluns de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE MASSARROJOSCarrer de Mossén Bau, 10-12Tel.: 96.139.41.49Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE LA PUNTACamí del Canal, 74 (Xalet de Bartual)Tel.: 96 367 33 30 Fax: 96 367 33 30 Registre: dijous de 9:00 a 14:00 hores
  • ALCALDIA DEL PERELLONETCarrer Marqués de Valterra, 35Tel.: 96.177.78.89Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE LA TORRECarrer de Benidoleig, s/nTel.: 96.396.33.17Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.latorre@valencia.es
Anar a inici de pàgina