ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Selecció de personal per al projecte EFESO VALÈNCIA: ITINERARIS FORMATIUS
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
AE.EM.215
Descripció

Selecció del personal tècnic i docent per a l’execució del projecte EFESO VALÈNCIA: ITINERARIS FORMATIUS.


Perfils a seleccionar:

  • Coordinació
  • Orientació laboral dels certificats SSCE0110 i SSCS0208
  • Orientació laboral dels certificats SSCS0108 i SSCE0110
  • Orientació laboral dels certificats HOTR0308, HOTR0208 i HOTR0108
  • Prospecció laboral
  • Personal de suport i control de qualitat de la docència dels certificats SSCE0110 i SSCS0208
  • Docència i tutoria del certificat professional (SSCE0110) Habilitació per a la docència en graus A, B i C del Sistema de formació professional
  • Docència i tutoria del certificat professional (SSCS0208) Atenció sociosanitària a persones dependents en institucions socials
  • Personal de suport i control de qualitat de la docència dels certificats SSCS0108 i SSCE0110
  • Docència i tutoria del certificat professional (SSCS0108) Atenció sociosanitària en el domicili
  • Personal de suport i control de qualitat de la docència dels certificats HOTR0308, HOTR0208 i HOTR0108
  • Docència i tutoria del certificat professional (HOTR0308) Operacions bàsiques de càtering


  • (12/03/2025) PUBLICACIÓ LLISTATS I OBERTURA TERMINI ESMENA (Informació en l'apartat "Informació Complementària").
  • (31/03/2025) LLISTAT PROVISIONAL DE BAREMACIÓ dels llocs (Veure informació complementària).
  • (04/04/2025) LLISTAT PROVISIONAL LLOCS COORDINACIÓ I SUPORT I CONTROL DE QUALITAT DE LA DOCÈNCIA I OBERTURA TERMINI AL·LEGACIONS (Veure informació complementària).
  • (04/04/2025) LLISTAT DEFINITIU LLOCS DOCÈNCIA SSCS0108 AT SOC DOMICILI, SSCS0208 AT SOC INSTITUCIONS I HOTR0308 CATERING (Veure informació complementària).
  • (08/04/2025) LLISTAT PROVISIONAL DE BAREMACIÓ DE LLOCS D'ORIENTACIÓ I PROSPECCIÓ (Veure informació complementària).
  • (09/04/2025) LLISTAT PROVISIONAL DEL LLOC DOCÈNCIA I TUTORIA SSCE0110 HABILITACIÓ PER A LA DOCÈNCIA GRAUS A, B I C DEL SISTEMA D'FP (Veure informació complementària).
  • (11/04/2025) LLISTAT DEFINITIU LLOCS COORDINACIÓ I SUPORT I CONTROL DE LA QUALITAT DE LA DOCÈNCIA (Veure informació complementària).
  • (17/04/2025) LLISTAT DEFINITIU LLOCS ORIENTACIÓ I PROSPECCIÓ LABORAL (Veure informació complementària).
Qui ho pot sol·licitar?

Persones físiques que complisquen el requisits establits en la normativa de referència.

Requisits
  • Són requisits generals:

a) Tindre nacionalitat espanyola o pertànyer a qualsevol dels Estats signants del Tractat de la Unió Europea. Les persones estrangeres que no pertanguen a algun dels Estats signants del Tractat de la Unió Europea, hauran de tenir permís de residència i autorització de treball per compte d'altri amb una duració mínima superior a la del projecte a realitzar, la titulació exigida per al lloc al qual opten homologada per l'Estat espanyol i coneixements suficients de la llengua castellana.

b) No excedir de l'edat de jubilació ordinària establida en la legislació vigent.

c) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.

d) No haver sigut separat/da mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels Òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial ferma, o per a exercir funcions similars a les que exercien en el cas del personal laboral, en el qual haguera sigut separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat/da o en situació equivalent ni haver sigut sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu Estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.

e) No haver sigut condemnat/da per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i indemnitat sexual, que inclou l'agressió i abús sexual, assetjament sexual, exhibicionisme i provocació sexual, prostitució i explotació sexual i corrupció de menors, així com per tràfic d'éssers humans.


  • Són requisits específics de cada lloc:

PERSONAL DE COORDINACIÓ

- Titulació universitària oficial de grau en Administració i Direcció d'Empreses, Dret, Economia, Finances i Comptabilitat o Gestió i Administració Pública, o equivalents.

- Almenys 6 mesos d'experiència laboral en funcions de gestió econòmica i administrativa en projectes d'ocupació i formació amb finançament públic.

PERSONAL D'ORIENTACIÓ LABORAL

- Titulació universitària oficial de grau en Psicologia, Pedagogia, Treball Social, Relacions Laborals i RH, o Educació Social, o equivalents.

- Experiència professional de, almenys, 12 mesos en funcions relacionades amb accions d'orientació laboral.

- En cas de titulació universitària de grau diferent a les anteriors, el requisit d’experiència professional és d'almenys 24 mesos en funcions d'orientació laboral.

PERSONAL DE PROSPECCIÓ LABORAL

- Titulació universitària oficial de grau en Psicologia, Pedagogia, Dret, Relacions Laborals i RH, Educació Social, o equivalent, o Cicle Formatiu Grau Superior Integració Social o equivalent. A més haurà de comptar amb coneixements sobre el mercat laboral, polítiques actives d'ocupació, bonificacions i subvencions.

- Experiència professional d'almenys 12 mesos en funcions relacionades amb este perfil en els últims 10 anys.

PERSONAL DE SUPORT I CONTROL DE QUALITAT DE LA DOCÈNCIA

- Titulació universitària oficial de grau en Psicologia, Pedagogia o Sociologia, o equivalent.

- En cas de no disposar de la titulació, es requerirà una experiència laboral mínima de 600 hores durant els últims deu anys en les funcions del lloc en alguna acció formativa de les previstes en el Repertori Nacional de Certificats de Professionalitat.

PERSONAL DE DOCÈNCIA I TUTORIA DELS CERTIFICATS DE PROFESSIONALITAT

- Títol de grau universitari, llicenciatura, enginyeria, arquitectura o titulació equivalent; titulació de tècnic/a o tècnic/a superior de la família professional corresponent; certificat professional de nivell 3 de la família professional corresponent.

- Competència docent acreditada

- Experiència requerida en l'ocupació: amb titulació, 1 any. En cas de no disposar de la titulació requerida, 4 anys d’experiència en l’ocupació.

Quan sol·licitar-ho

El termini de sol·licitud serà de 5 dies hàbils a comptar de l’endemà de la publicació de la convocatòria en el Tauler d’Edictes Municipal.

PUBLICACIÓ TAULER D'EDICTES: 24/02/2025


Termini de sol·licitud: del dia 25/02/2025 fins al 03/03/2025 ambdós inclusivament.
Documentació a presentar

  • Imprès de sol·licitud que pot descarregar en l'apartat “Impresos” d'aquesta mateixa pàgina, si la sol·licitud es realitza presencialment, acompanyat de la documentació que s'indica.
  • Si la sol·licitud es presenta en esta Seu Electrònica s'emplenarà i signarà el formulari després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.


Documentació per a tots els casos:
  • Curriculum Vitae
  • Titulació acadèmica
  • Vida Laboral actualitzada
  • Certificats de les empreses amb funcions o contractes
  • Documentació acreditativa dels mèrits que s’adduisquen
  • Només en el cas de docent, Competència docent:

    - Docència i tutoria del certificat professional (SSCE0110) Habilitació per a la docència en graus A, B i C del Sistema de formació professional
    - Docència i tutoria del certificat professional (SSCS0208) Atenció sociosanitària a persones dependents en institucions socials
    - Docència i tutoria del certificat professional (SSCS0108) Atenció sociosanitària en el domicili
    - Docència i tutoria del certificat professional (HOTR0308) Operacions bàsiques de servici d'àpats

Actuacions a realitzar per la persona sol·licitant
  • Presentació de documentació: Les persones interessades podran sol·licitar la participació en el procés selectiu presentant la sol·licitud amb la documentació requerida, preferentment, per via telemàtica en la seu electrònica de l'Ajuntament de València.
  • Esmena de documentació: Examinada la documentació presentada, si s'observara alguna deficiència de la documentació acreditativa dels requisits, es publicarà en el TEE i en la web <valenciactiva.es> la relació de sol·licituds amb la documentació requerida perquè siga esmenada en el termini de 3 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació. S'inadmetrà tota la documentació referida a mèrits no presentada en el termini de sol·licitud de participació.
  • Seran excloses del procés de selecció les persones que no acrediten que reunixen els requisits requerits, o que no aporten la documentació requerida en els terminis establits.
  • Fase d’entrevista: Revisada la documentació i baremats els mèrits, es realitzarà la fase d'entrevista a les persones que hagen acreditat el compliment de requisits.
  • Llistats provisionals: es publicaran els llistats provisionals en el TEE i en la web <valenciactiva.es>, i s’obrirà un termini de 3 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la seua publicació per a la presentació d'al·legacions.
  • Llistats definitius: resoltes les al·legacions per la Comissió de baremació, es publicarà el llistat definitiu en la web <valenciactiva.es> i en el TEE.
Informació Complementària

Per a participar en els processos de selecció de personal per a programes de Formació i Ocupació de l'Ajuntament de València es complirà amb la normativa establida per a cada programa.


  • (12/03/2025) Publicació Edicte esmena documentació

Termini d'esmena de documentació: del 13 al 17 de març de 2025 (els dos inclusivament)

L'aportació ha de fer-se a través de la Carpeta ciutadana o a través del procediment Aportació de documentació a sol·licituds/expedientes ja en tràmit.

  • (31/03/2025) LLISTAT PROVISIONAL DE BAREMACIÓ dels llocs:

Docència i tutoria del certificat de professional SSCS0208 Atenció sociosanitària a persones dependents en institucions socials
Docència i tutoria del certificat professional SSCS0108 Atenció sociosanitària en el domicili
Docència i tutoria del certificat de professional HOTR0308 Operacions bàsiques de servici d'àpats

  • (04/02/2025) Publicació Edicte LLISTAT PROVISIONAL LLOCS COORDINACIÓ I SUPORT I CONTROL DE QUALITAT DE LA DOCÈNCIA I OBERTURA TERMINI AL·LEGACIONS

Termini d'esmena de documentació: del 7 al 9 d'abril de 2025 (els dos inclusivament). L'aportació ha de fer-se a través de la Carpeta ciutadana o a través del procediment Aportació de documentació a sol·licituds/expedientes ja en tràmit.

  • (04/02/2025) Publicació Edicte LLISTAT DEFINITIU LLOCS DOCÈNCIA SSCS0108 AT SOC DOMICILI, SSCS0208 AT SOC INSTITUCIONS I HOTR0308 CATERING

Enllaç al tauler d'edictes

Enllaç a web valenciactiva.

  • (08/04/2025) LLISTAT PROVISIONAL DE BAREMACIÓ DE LLOCS D'ORIENTACIÓ I PROSPECCIÓ.

- Orientació laboral dels certificats SSCE0110 i SSCS0208

- Orientació laboral dels certificats SSCS0108 i SSCE0110

- Orientació laboral dels certificats HOTR0308, HOTR0208 i HOTR0108

- Prospecció Laboral

Es procedix a la publicació del llistat provisional de baremació de les persones candidates en eixos llocs, obrint-se un termini de 3 dies hàbils a partir de l'endemà de la seuapublicació per a la presentació d'al·legacions. L'aportació ha de fer-se a través de la Carpeta ciutadana o a través del procediment Aportació de documentació a sol·licituds/expedientes ja en tràmit.

Enllaç al tauler d'edictes.
Enllaç a web valenciactiva.

  • (09/04/2025) EDICTE LLISTAT PROVISIONAL DEL LLOC DOCÈNCIA I TUTORIA SSCE0110 HABILITACIÓ PER A LA DOCÈNCIA GRAUS A, B I C DEL SISTEMA D'FP

Publicació llistat provisional de baremació de les persones candidates, obrint-se un termini de 3 dies hàbils a partir de l'endemà de la seua publicació per a la presentació d'al·legacions. L'aportació ha de fer-se a través de la Carpeta ciutadana o a través del procediment Aportació de documentació a sol·licituds/expedientes ja en tràmit.

Enllaç al tauler d'edictes.
Enllaç a web valenciactiva.

  • (11/04/2025) PUBLICAT EDICTE LLISTAT DEFINITIU LLOCS COORDINACIÓ I SUPORT I CONTROL DE LA QUALITAT DE LA DOCÈNCIA.

Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
  • Recurs d'alçada (termini d'interposició: un mes)
Silenci Administratiu: Desestimatori
Art. 122 Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Termini màxim de resolució: 3 mesos
Fer en web

Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital

Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.

(Si la sol·licitud es realitza en nom d'una altra persona, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit).

  • Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
  • Confirme les dades, firme i presente la sol•licitud

En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.

Atenció telefònica

96 208 1725

Legislació
  • Convocatòria del procés selectiu del personal tècnic i docent del projecte EFESO VALÈNCIA: ITINERARIS FORMATIUS.
  • Bases Generals per a la selecció de personal per a programes de formació i ocupació.
  • Resolució de la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local, per la qual s'aprova la primera convocatòria per a la selecció de projectes de formació per a l'ocupació promoguts per entitats locals, per al seu finançament mitjançant el Programa d'Ocupació, Educació, Formació i Economia Social, del Fons Social Europeu Plus (FSE+), del període de programació 2021- 2027.
  • Ordre TER/701/2023, de 20 de juny, per la qual s'aproven les bases reguladores per a la selecció de projectes de formació per a l'ocupació promoguts per entitats locals, per al seu finançament mitjançant el Programa d'Ocupació, Educació, Formació i Economia Social, del Fons Social Europeu Plus (FSE+), del període de programació 2021-2027.
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
  • Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
On dirigir-se

Les sol·licituds es presentaran de manera telemàtica preferentment a través de la Seu electrònica o en els diferents registres d'entrada de l'Ajuntament de València, sense perjuí de poder presentar-les en els altres llocs previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Oficines d'informació
  • SERVICI DE OCUPACIÓ I FORMACIÓC/ Amadeu de Savoia, 11 - Nau Oest, planta 1, 46010 ValènciaTel.: 962 081 725De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres
Oficines on presentar
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AJUNTAMENTEdifici de la Casa Consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe Mayoral, 1AcTel.: REGISTRO: 96.208.10.35Fax: 96.353.99.80 De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. Cita prèvia: web municipal www.valencia.es o cridant al 010
  • OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA - TABAQUERAC/ Amadeu de Savoia, 11. Nau Oest. 46010 ValènciaTel.: 962082015, 962082016, 962082101, 962082102Fax: 96.389.50.14De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010oactabacalera@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL D'ABASTOSCarrer d'Alberic, 18Tel.: 96.352.54.78 Ext. 4509-4505Fax: 96.352.66.91De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmabastos@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE CIUTAT VELLAPlaça d'Alfons el Magnànim, s/n (xalet del Parterre) Tel.: 96.208.17.37 / 96.208.4174 / 96.208.4087/ 96.208.4159 Fax: 96.352.65.66De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010 jmciutatvella@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL D'EXPOSICIÓCarrer de la Guàrdia Civil, 19 Tel.: 962084327/ 962084328/ 962084331Fax: 96.360.17.36De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmexposicion@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DEL MARÍTIMCarrer Barraca, 53Tel.: Información y Registro: 963014120 Obras: 963014008 / 963014210 Bonos EMT: 963014173 Actividades: 963014217De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmmaritim@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE PATRAIXCarrer del Beat Nicolau Factor, 1 Tel.: 962084052/ 962084042/ 962084043De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpatraix@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL NORDPlaça del Poble, 4 CarpesaTel.: 96.301.30.55 96.301.31.11De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdelnord@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DELS POBLES DE BENIMÀMET-BENIFERRISenda del Secanet, 43 baix; BenimàmetTel.: de Registre: 963013436 i 963013446; Secretaria: 963013411 i 963013446De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdeloest@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL SUDCarrer de la Poetessa Leonor Perales, s/n; CastellarTel.: Registre: 963013023; Secretaría: 963013402 De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. OFICINA DANA: de 16.00 a 19:00 horas, de dilluns a divendresjmpoblesdelsud@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE RUSSAFACarrer de Maties Perelló, 5Tel.: 962084218 / 962084245 / 962084246 / 962084247 / 962087379Fax: 96.352.65.22De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmruzafa@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE TRÀNSITSCarrer del Comte de Lumiares, 5 Tel.: 962084365/ 962084368Fax: 96.353.99.16De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmtransit@valencia.es
  • ALCALDIA DE BENIFARAIGCarrer de Ferrer i Bigné, 47Tel.: 96.363.52.49Registre: dimarts de 9.00 a 14.00 hores.
  • ALCADIA DE BORBOTÓPlaça del Moreral, 8 Tel.: 96.390.17.47Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE LES CASES DE BÀRCENACamí de les Cases de Bàrcena, 63; CP: 46131-ValènciaTel.: 96.185.42.05Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores
  • ALCALDIA DEL PALMARCarrer de Cabdet, 15Tel.: 96.162.00.66Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL PERELLONETCarrer Marqués de Valterra, 35Tel.: 96.177.78.89Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL SALERAvinguda dels Pinars, 1Tel.: 96.183.02.95Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL FORN D´ALCEDOCamí d'Alabau, 2Tel.: 96.376.09.36Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.hornodealcedo@valencia.es
  • ALCALDIA DE LA PUNTACamí del Canal, 74 (Xalet de Bartual)Tel.: 96 367 33 30 Fax: 96 367 33 30 Registre: dijous de 9:00 a 14:00 hores
  • ALCALDIA DE LA TORRECarrer de Benidoleig, s/nTel.: 96.396.33.17Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.latorre@valencia.es
  • ALCALDIA DE MASSARROJOSCarrer de Mossén Bau, 10-12Tel.: 96.139.41.49Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE PINEDOCarrera del Riu, 263Tel.: 96.324.89.64Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE POBLE NOUCamí de Montcada, 205Tel.: 96.366.66.89Registre: dilluns de 9:00 a 14:00 hores.
Anar a inici de pàgina