Este tràmit permet la presentació de candidatures per a participar en el procés de selecció de les places de personal directiu, docent i auxiliar administratiu en el programa d'Acció Inserta.
Els Programes Acció Inserta són programes que combinen ocupació i formació per a persones desocupades en situació de vulnerabilitat o amb majors dificultats d'inserció laboral. Estan dirigits a col·lectius específics com a persones desocupades de llarga duració, amb discapacitat, majors de 45 anys, dones víctimes de violència de gènere, entre altres. Els projectes es desenrotllen en dos etapes, amb una duració total de fins a 18 mesos, oferint contractes de formació en alternança amb el treball pràctic. Les persones participants obtenen certificats professionals de diferents nivells, millorant la seua qualificació i experiència laboral per a facilitar el seu accés al mercat de treball.
Persones físiques que complisquen els requisits establits en la normativa de referència.
Equip directiu, docent i auxiliar administratiu:
Per a prendre part en el procés de selecció serà necessari que les persones aspirants reunisquen les condicions següents:
a) Tindre compliments 18 anys i no haver aconseguit l'edat de jubilació forçosa.
b) Pertànyer a qualsevol dels Estats signants del Tractat de la Unió Europea i de l'Acord sobre l'Espai Econòmic Europeu, amb coneixements suficients de la llengua castellana.
c) Les persones estrangeres que no pertanguen a algun dels Estats signants del Tractat de la Unió Europea, hauran de tindre permís de treball amb una duració mínima superior a la del projecte a realitzar, la titulació exigida per al lloc al qual opten homologada per l'Estat espanyol, així com coneixements suficients de la llengua castellana.
d) Estar en possessió dels requisits mínims exigits pel lloc de treball que se sol·licita, en la data en què s'inicia el termini de presentació de sol·licituds.
e) No haver sigut separada mitjançant expedient disciplinari del servici de qualsevol administració pública, ni trobar-se inhabilitada per a l'exercici de funcions públiques, ni culpable en causa d'incapacitat.
f) No haver sigut condemnada per sentència ferma per qualsevol delicte contra la llibertat sexual tipificats en el títol VIII del llibre II de la Llei orgànica 10/1995, de 23 de novembre, del Codi Penal, així com per qualsevol delicte de tràfic d'éssers humans tipificat en el títol VII bis del llibre II del Codi Penal. Referent a això, quan l'alumnat treballador siga menor d'edat, serà requisit necessari que el personal directiu, docent i auxiliar administrativa aportació la corresponent certificació negativa del Registre Central de delinqüents sexuals.
g) Quan es tracte de formació certificable, s'aplicarà el que es preveu en el Reial decret 659/2023, de 18 de juliol, pel qual es desenrotlla l'ordenació del Sistema de Formació Professional, i en el reial decret pel qual s'establisca el corresponent certificat professional.
RELACIÓ DE LLOCS DE TREBALL:
1. Programa Acció Inserta
- Director/a
- Docent especialitat Operacions Auxiliars de Servicis Administratius i Generals
- Docent especialitat Operacions de Gravació i Tractament de Dades i Documents
- Docent suport
- Auxiliar Administratiu/a
ANNEX I: RELACIÓ DE LLOCS DE TREBALL I REQUISITS PARTICULARS ACCIÓ INSERTA ACTIVITATS ADMINISTRATIVES (ENLLAÇ)
El termini de sol·licitud serà de 3 dies hàbils a comptar de l’endemà de la publicació de la convocatòria en el Tauler d’Edictes municipal.
Publicació Tauler d'edictes del Programa Acció Inserta operacions administratives (enllaç): 16/01/2025
Termini de sol·licitud: del dia 17/01/2025 fins al 21/01/2025 ambdós inclusivament.- Les sol·licituds es presentaran preferentment de manera telemàtica en esta seu electrònica. En este cas, el formulari de sol·licitud es visualitzarà com a "Formulari de tràmit" després de prémer el botó “Iniciar tràmit”, havent-se d'adjuntar seguidament la documentació especificada.
- Si la sol·licitud es presenta de manera presencial, l'imprés de sol·licitud (Sol·licitud de participació en els processos selectius del personal per a programes de formació i ocupació) es descarregarà en l'apartat "Impresos" d'aquesta mateixa pàgina, acompanyat de la documentació que s'indica a continuació.
Important: La sol·licitud en el procediment és excloent per tallers i llocs. Si la persona candidata desitja optar a diversos llocs i/o tallers, haurà d'iniciar un tràmits de sol·licitud per a cadascun d'ells.
Segons convocatòria, la documentació acreditativa es presentarà una única vegada en l'àmbit provincial de qualsevol programa mixt d'ocupació i formació i s'adjuntarà solament a una de les sol·licituds presentades, indicant en la resta de sol·licituds on s'ha adjuntat la documentació.
- Annex II. Sol·licitud per a participar en el procés de selecció de personal directiu, docent i auxiliar administratiu dels projectes:
Disponible en l'apartat "Impresos".
- DNI / TIE (Targeta d'identificació d'estranger/a):
Els documents han d'estar vigents. Per totes dues cares.
- Annex III. Curriculum Vitae:
Disponible en l'apartat "Impresos".
- Documentació justificativa requisits que s'adduïsquen:
La que corresponga segons la documentació requerida.
- Documentació justificativa acreditació mèrits que s'adduïsquen:
La que corresponda según la documentación aportada.
- Altra documentació complementària:
La que corresponga segons la documentació requerida.
Per a participar en el procés de selecció es realitzaran les actuacions relacionades en la Instrucció del Director General de LABORA- Servici Valenciá d'Ocupació per a la selecció de personal directiu, docent i auxiliar administratiu de Tallers d'Ocupació, Escoles Taller, Acció Inserida i Talent Jove (apartat "Legislació").
Enllaç a la pàgina web de LABORA.
Els llistats es poden consultar en el Tauler d'edictes.
- Recurs d'alçada (termini d'interposició: un mes)
- Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital
Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.
(Si la sol·licitud es realitza en nom d'una altra persona, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit).
- Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
- Confirme les dades, firme i presente la sol•licitud
En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.
962081725, 96 208 3660 i 96 208 3661
- Instrucció del Director General de LABORA - Servici Valencià d'Ocupació i Formació, per a la selecció del personal directiu, docent i auxiliar administratiu de Tallers d'Ocupació, Escoles Taller, Acció Inserta i Talent Jove.
- ORDE 23/2024, de 3 de setembre, de la Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, per la qual s'aproven les bases reguladores de la concessió de subvencions dels programes Escoles Taller, Tallers d'Ocupació i altres programes públics mixtos d'ocupació-formació.
- CORRECCIÓ D'ERRADES de l'Orde 23/2024, de 3 de setembre, de la Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació per la qual s'aproven les bases reguladores de la concessió de subvencions dels programes Escoles Taller, Tallers d'Ocupació i altres programes públics mixtos d'ocupació-formació.
A l'empara d'esta Orde, per a l'exercici 2024 s'ha publicat la següent convocatòria:
- Acció Inserta:
- RESOLUCIÓ de 3 d'octubre de 2024, del director general de Labora Servici Valencià d’Ocupació i Formació, per la qual s’aprova la convocatòria de la primera etapa de les subvencions per al desenrotllament del programa mixt d’ocupació formació Acció Inserta destinat a persones amb dificultats d’inserció laboral o en situació de vulnerabilitat, per a l’exercici pressupostari 2024, en aplicació de l’Orde 23/2024, de 3 de setembre, de la Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació. (DOGV núm. 9.952, de 7 d'octubre de 2024).
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
Les sol·licituds es presentaran de manera telemàtica preferentment a través la Seu electrònica o en els diferents registres d’entrada de l’Ajuntament de València, sense perjudici de poder presentar-les en els altres llocs previstos en l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- SERVICI DE OCUPACIÓ I FORMACIÓC/ Amadeu de Savoia, 11 - Nau Oest, planta 1, 46010 ValènciaTel.: 962 081 725De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres
- REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AJUNTAMENTEdifici de la Casa Consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe Mayoral, 1AcTel.: REGISTRO: 96.208.10.35Fax: 96.353.99.80 De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. Cita prèvia: web municipal www.valencia.es o cridant al 010
- OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA - TABAQUERAC/ Amadeu de Savoia, 11. Nau Oest. 46010 ValènciaTel.: 962082015, 962082016, 962082101, 962082102Fax: 96.389.50.14De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010oactabacalera@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL D'ABASTOSCarrer d'Alberic, 18Tel.: 96.352.54.78 Ext. 4509-4505Fax: 96.352.66.91De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmabastos@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DE CIUTAT VELLAPlaça d'Alfons el Magnànim, s/n (xalet del Parterre) Tel.: 96.208.17.37 / 96.208.4174 / 96.208.4087/ 96.208.4159 Fax: 96.352.65.66De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010 jmciutatvella@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL D'EXPOSICIÓCarrer de la Guàrdia Civil, 19 Tel.: 962084327/ 962084328/ 962084331Fax: 96.360.17.36De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmexposicion@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DEL MARÍTIMCarrer Barraca, 53Tel.: Información y Registro: 963014120 Obras: 963014008 / 963014210 Bonos EMT: 963014173 Actividades: 963014217De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmmaritim@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DE PATRAIXCarrer del Beat Nicolau Factor, 1 Tel.: 962084052/ 962084042/ 962084043De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpatraix@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL NORDPlaça del Poble, 4 CarpesaTel.: 96.301.30.55 96.301.31.11De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdelnord@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DELS POBLES DE BENIMÀMET-BENIFERRISenda del Secanet, 43 baix; BenimàmetTel.: de Registre: 963013436 i 963013446; Secretaria: 963013411 i 963013446De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdeloest@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL SUDCarrer de la Poetessa Leonor Perales, s/n; CastellarTel.: Registre: 963013023; Secretaría: 963013402 De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. OFICINA DANA: de 16.00 a 19:00 horas, de dilluns a divendresjmpoblesdelsud@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DE RUSSAFACarrer de Maties Perelló, 5Tel.: 962084218 / 962084245 / 962084246 / 962084247 / 962087379Fax: 96.352.65.22De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmruzafa@valencia.es
- JUNTA MUNICIPAL DE TRÀNSITSCarrer del Comte de Lumiares, 5 Tel.: 962084365/ 962084368Fax: 96.353.99.16De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmtransit@valencia.es
- ALCALDIA DE BENIFARAIGCarrer de Ferrer i Bigné, 47Tel.: 96.363.52.49Registre: dimarts de 9.00 a 14.00 hores.
- ALCADIA DE BORBOTÓPlaça del Moreral, 8 Tel.: 96.390.17.47Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DE LES CASES DE BÀRCENACamí de les Cases de Bàrcena, 63; CP: 46131-ValènciaTel.: 96.185.42.05Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores
- ALCALDIA DEL PALMARCarrer de Cabdet, 15Tel.: 96.162.00.66Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DEL PERELLONETCarrer Marqués de Valterra, 35Tel.: 96.177.78.89Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DEL SALERAvinguda dels Pinars, 1Tel.: 96.183.02.95Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DEL FORN D´ALCEDOCamí d'Alabau, 2Tel.: 96.376.09.36Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.hornodealcedo@valencia.es
- ALCALDIA DE LA PUNTACamí del Canal, 74 (Xalet de Bartual)Tel.: 96 367 33 30 Fax: 96 367 33 30 Registre: dijous de 9:00 a 14:00 hores
- ALCALDIA DE LA TORRECarrer de Benidoleig, s/nTel.: 96.396.33.17Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.latorre@valencia.es
- ALCALDIA DE MASSARROJOSCarrer de Mossén Bau, 10-12Tel.: 96.139.41.49Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DE PINEDOCarrera del Riu, 263Tel.: 96.324.89.64Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
- ALCALDIA DE POBLE NOUCamí de Montcada, 205Tel.: 96.366.66.89Registre: dilluns de 9:00 a 14:00 hores.