ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Sol·licitud de fulles de reclamacions de consum por empresas y professionals
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
AE.CO.15
Descripció

Mitjançant este tràmit es pot sol·licitar l'adquisició de les fulles de reclamacions oficials de la Generalitat Valenciana, per empreses i professionals amb establiments oberts al públic a la ciutat de València.

El full oficial de reclamacions és un joc d'impresos autocopiatius de 4 colors (blanc, verd, rosa, groc) que els establiments han de tenir obligatòriament a la disposició del les persones consumidores perquè puguen formular queixes i reclamacions, quan ho consideren oportú, en el lloc en el qual es produïsquen els fets.

Requisits

Disposar de les dades de l'empresa o professional sol·licitant: denominació social o nom i cognoms, CIF o NIF i adreça postal.

Quan sol·licitar-ho

No hi ha termini. Es poden adquirir durant tot l'any, en el moment en què s'inicia l'activitat o quan s'esgoten les existents.

Documentació a presentar

  • Imprès per a efectuar l'ingrés de la taxa, el qual el podrà obtindre en les pròpies dependències de les oficines tramitadores o a través d'internet (veure apartat 9922).
  • Justificant del pagament de la taxa en l'entitat col·laboradora.

Taxes
Tramitació i taxes

Consultar en internet.



Actuacions a realitzar per la persona sol·licitant
  • Obtenir l'imprès per a efectuar l'ingrés de la taxa.
  • Pagar en l'entitat col·laboradora.
  • Arreplegar els blocs de fulls sol·licitats i el cartell anunciador de les mateixes en el Servici Territorial de Consum de València (carrer Gregori Gea, 27 -edifici PROP I-, 46009 València, telèfon 96 386 60 00), o en l'OMIDC de l'Ajuntament de València (carrer Amadeu de Savoia 11 -Edifici Tabacalera-, 46010 València, telèfons 96 351 12 37 i 96 208 42 08).
  • CONSULTEN PER TELÈFON O CORREU ELECTRÒNIC L'EXISTÈNCIA DE FULLES DE RECLAMACIONS EN LA OMIDC DE VALÈNCIA PRÈVIAMENT A LA SEUA RECOLLIDA, ja que les mateixes no sempre estan disponibles en esta oficina.
Termini de resolució i recursos
Silenci Administratiu: No és procedent
Termini màxim de resolució: No s´hi aplica
Atenció telefònica

Per a qualsevol consulta telefònica poden cridar als telèfons 96 351 12 37, 96 208 42 08 i 963 100 010. Informació dels horaris d'atenció telefònica, presencial i per correu electrònic en la web de l'OMIDC.

Legislació
  • Decret 77/1994, de 12 d'abril, del Govern Valencià, pel qual es regulen les fulles de reclamacions dels consumidors i usuaris de la Comunitat Valenciana (DOGV nº 2249, de 20/4/1994).
  • Ordre de 26 de setembre de 1994, de les Conselleries de Sanitat i Consum i Indústria, Comerç i Turisme, per la qual es desenvolupa el Decret 77/1994, de 12 d'abril, del Govern Valencià, pel qual es regulen les fulles de reclamacions dels consumidors i usuaris de la Comunitat Valenciana (DOGV nº 2381, de 7/11/1994).
On dirigir-se

Les fulles de reclamacions s'arrepleguen en el Servici Territorial de Consum o en l'OMIDC de l'Ajuntament de València.

CONSULTEN PER TELÈFON O CORREU ELECTRÒNIC L'EXISTÈNCIA DE FULLES DE RECLAMACIONS EN LA OMIDC DE VALÈNCIA PRÈVIAMENT A LA SEUA RECOLLIDA, ja que les mateixes no sempre estan disponibles en esta oficina.

Oficines d'informació
  • OFICINA MUNICIPAL D'INFORMACIÓ AL CONSUMIDOR - OMIDCAmadeu de Savoia, 11. Porta principal, dreta. 46010 ValènciaTel.: 96.351.12.37 - 96.208.42.08Fax: 96.394.14.47Atenció tel: 96.351.12.37 i 96.208.42.08, de 9.00 a 14.30 h, dilluns a divendres. Atenció presencial: dilluns a divendres, 9.00 a 14.00 hores. Juliol, agost i vacances de Nadal consultar enllaç: https://www.valencia.es/val/omidc/omidcomidc@valencia.es
  • SERVICI TERRITORIAL DE CONSUMC/ Gregorio Gea, 27Tel.: 012
  • SERVICI TERRITORIAL DE COMERÇC/ Gregorio Gea, 27Tel.: 012
Anar a inici de pàgina