![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
AE.CO.15 |
Mitjançant este tràmit es pot sol·licitar l'adquisició de les fulles de reclamacions oficials de la Generalitat Valenciana, per empreses i professionals amb establiments oberts al públic a la ciutat de València.
El full oficial de reclamacions és un joc d'impresos autocopiatius de 4 colors (blanc, verd, rosa, groc) que els establiments han de tenir obligatòriament a la disposició del les persones consumidores perquè puguen formular queixes i reclamacions, quan ho consideren oportú, en el lloc en el qual es produïsquen els fets.
Disposar de les dades de l'empresa o professional sol·licitant: denominació social o nom i cognoms, CIF o NIF i adreça postal.
No hi ha termini. Es poden adquirir durant tot l'any, en el moment en què s'inicia l'activitat o quan s'esgoten les existents.
- Imprès per a efectuar l'ingrés de la taxa, el qual el podrà obtindre en les pròpies dependències de les oficines tramitadores o a través d'internet (veure apartat 9922).
- Justificant del pagament de la taxa en l'entitat col·laboradora.
Consultar en internet.
- Obtenir l'imprès per a efectuar l'ingrés de la taxa.
- Pagar en l'entitat col·laboradora.
- Arreplegar els blocs de fulls sol·licitats i el cartell anunciador de les mateixes en el Servici Territorial de Consum de València (carrer Gregori Gea, 27 -edifici PROP I-, 46009 València, telèfon 96 386 60 00), o en l'OMIDC de l'Ajuntament de València (carrer Amadeu de Savoia 11 -Edifici Tabacalera-, 46010 València, telèfons 96 351 12 37 i 96 208 42 08).
- CONSULTEN PER TELÈFON O CORREU ELECTRÒNIC L'EXISTÈNCIA DE FULLES DE RECLAMACIONS EN LA OMIDC DE VALÈNCIA PRÈVIAMENT A LA SEUA RECOLLIDA, ja que les mateixes no sempre estan disponibles en esta oficina.
Per a qualsevol consulta telefònica poden cridar als telèfons 96 351 12 37, 96 208 42 08 i 963 100 010. Informació dels horaris d'atenció telefònica, presencial i per correu electrònic en la web de l'OMIDC.
- Decret 77/1994, de 12 d'abril, del Govern Valencià, pel qual es regulen les fulles de reclamacions dels consumidors i usuaris de la Comunitat Valenciana (DOGV nº 2249, de 20/4/1994).
- Ordre de 26 de setembre de 1994, de les Conselleries de Sanitat i Consum i Indústria, Comerç i Turisme, per la qual es desenvolupa el Decret 77/1994, de 12 d'abril, del Govern Valencià, pel qual es regulen les fulles de reclamacions dels consumidors i usuaris de la Comunitat Valenciana (DOGV nº 2381, de 7/11/1994).
Les fulles de reclamacions s'arrepleguen en el Servici Territorial de Consum o en l'OMIDC de l'Ajuntament de València.
CONSULTEN PER TELÈFON O CORREU ELECTRÒNIC L'EXISTÈNCIA DE FULLES DE RECLAMACIONS EN LA OMIDC DE VALÈNCIA PRÈVIAMENT A LA SEUA RECOLLIDA, ja que les mateixes no sempre estan disponibles en esta oficina.
- OFICINA MUNICIPAL D'INFORMACIÓ AL CONSUMIDOR - OMIDCAmadeu de Savoia, 11. Porta principal, dreta. 46010 ValènciaTel.: 96.351.12.37 - 96.208.42.08Fax: 96.394.14.47Atenció tel: 96.351.12.37 i 96.208.42.08, de 9.00 a 14.30 h, dilluns a divendres. Atenció presencial: dilluns a divendres, 9.00 a 14.00 hores. Juliol, agost i vacances de Nadal consultar enllaç: https://www.valencia.es/val/omidc/omidcomidc@valencia.es
- SERVICI TERRITORIAL DE CONSUMC/ Gregorio Gea, 27Tel.: 012
- SERVICI TERRITORIAL DE COMERÇC/ Gregorio Gea, 27Tel.: 012