ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Sol·licitud de fulles de reclamacions de consum pels empresaris, comerciants i professionals
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
AE.CO.15
Descripció

Adquisició dels blocs de fulls de reclamacions oficials de la Generalitat Valenciana.

Qui ho pot sol·licitar?

Empresaris i professionals que comercialitzen béns o presten servicis a consumidors en la ciutat de València, a excepció dels titulars d'empreses d'hostaleria i turisme

Requisits

Ser titular o responsable legal de l'empresa

Quan sol·licitar-ho

No hi ha termini. Es poden adquirir durant tot l'any, en el moment en què s'inicia l'activitat o quan s'esgoten les existents.

Documentació a presentar

  • Justificant del pagament de la taxa en l'entitat col·laboradora.
  • CIF del titular de l'establiment.

Taxes
Taxa

Consultar en internet.




Actuacions a realitzar per la persona sol·licitant
  • Obtenir l'imprès per a efectuar l'ingrés de la taxa en les pròpies dependències de les oficines tramitadores o a través d'internet.
  • Pagar en l'entitat col·laboradora.
  • Arreplegar els blocs de fulls sol·licitats i el cartell anunciador de les mateixes.
Informació Complementària

El Full Oficial de Reclamacions és un joc d'impresos autocopiatius de 4 colors (blanc, verd, rosa, groc) que els establiments han de tenir obligatòriament a la disposició dels consumidors perquè puguen formular queixes i reclamacions, quan ho consideren oportú, en el lloc en el qual es produïsquen els fets.

Termini de resolució i recursos
Silenci Administratiu: No és procedent
Termini màxim de resolució: No s´hi aplica
Fer en web

Pot obtindre's més informació en la pàgina web de l'OMIDC.

Atenció telefònica

Per a qualsevol consulta telefònica poden cridar al telèfon: 010- 96 351 12 37

Legislació

- Decret 77/1994, de 12 d'abril, del Govern Valencià, pel qual es regulen les fulles de reclamacions dels consumidors i usuaris de la Comunitat Valenciana (DOGV nº 2249, de 20/4/1994).
- Ordre de 26 de setembre de 1994, de les Conselleries de Sanitat i Consum i Indústria, Comerç i Turisme, per la qual es desenvolupa el Decret 77/1994, de 12 d'abril, del Govern Valencià, pel qual es regulen les fulles de reclamacions dels consumidors i usuaris de la Comunitat Valenciana (DOGV nº 2381, de 7/11/1994).

Oficines d'informació
  • OFICINA MUNICIPAL D'INFORMACIÓ AL CONSUMIDOR - OMIDCAmadeu de Savoia, 11. Porta principal, dereta. 46010 ValènciaTel.: 96.351.12.37 - 96.208.42.08Fax: 96.394.14.47Atenció tel: 96.351.12.37 i 96.208.42.08, de 9.30 a 13.30 h, dilluns a divendres. Atenció presencial: dilluns a divendres, 9.00 a 14.00 hores. Juliol i agost, dl. a dv., 10.00 a 13.00 horesomidc@valencia.es
  • SERVICI TERRITORIAL DE CONSUMC/ Gregorio Gea, 27Tel.: 012
  • SERVICI TERRITORIAL DE COMERÇC/ Gregorio Gea, 27Tel.: 012
Anar a inici de pàgina