ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Subvencions a establiments comercials afectats per les obres públiques del carrer Castelló (núm. 2 al 12)
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
AE.CM.125
Descripció

La present convocatòria té com a objectiu atorgar subvencions públiques a establiments comercials afectats per obres públiques al carrer de Castelló, número 2 al 12, a València. Estes subvencions busquen compensar econòmicament les desigualtats i pèrdua de competitivitat en el tràfic mercantil causades per les obres (amb termini d'execució superior a 12 mesos), beneficiant als negocis damnificats en les seues respectives activitats mercantils i, per tant, la seua xifra de negoci.

Els gastos corrents, com a lloguer, consums d'electricitat, aigua, telèfon, assegurança, alarma, servicis d'assessorament fiscal i laboral de l'establiment comercial, quotes d'autònom/a, i en cas de ser propietari/ària l'IBI són susceptibles de rebre esta ajuda econòmica.

Qui ho pot sol·licitar?
  • Persona física: empresari/ària individual o autònom/a.
  • Persona jurídica: Societat limitada, societat laboral, comunitat de béns, cooperatives i societats civils.
  • Ser propietari/ària o arrendatari/ària legal, d'un establiment situat al C/ Castelló núm. 2 al 12 afectada per les obres; obert al públic des de l'inici de les obres fins a la data de formalització de sol·licitud en el marc de la present actuació; en planta baixa i a peu de carrer.

Només s'admetrà una sol·licitud per persona física o jurídica i per establiment comercial.

Requisits
  • Disposar de les autoritzacions i/o llicències municipals corresponents per a l'exercici de l'activitat que desenvolupa.
  • Complir el que s'establix per a obtindre la condició de beneficiari, conforme al que es disposa en l'article 13 de la LGS.
  • Trobar-se al corrent de les seues obligacions tributàries, amb l'Agència Estatal de l'Administració Tributària, amb la Seguretat Social i amb l'Ajuntament de València.

Queden expressament exclosos de la possibilitat d'aconseguir la condició de beneficiaris/àries en el marc de la present actuació:

a) Els establiments que no es troben en planta baixa i a peu de carrer.

b) Els/les propietaris/àries de locals l'activitat empresarial dels quals i/o professional, durant el període d'execució de les obres, estiga relacionada amb l'arrendament de locals comercials.

Els establiments dedicats a tota mena de restauració, farmàcies i clíniques mèdiques/sanitàries.

Quan sol·licitar-ho

El termini de presentació de la sol·licitud d'esta ajuda serà de 20 dies naturals a comptar des de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el BOP.

Publicació BOP: Dimarts 11 de juny de 2024 - Butlletí Núm. 112


Termini de sol·licitud: del dia 12/06/2024 fins al 01/07/2024 ambdós inclusivament.
Documentació a presentar

  • Imprès de sol·licitud que pot descarregar en l'apartat “Impresos” d'aquesta mateixa pàgina, si la sol·licitud es realitza presencialment, acompanyat de la documentació que s'indica.
  • Si la sol·licitud es presenta en aquesta Seu Electrònica s'emplenarà i signarà el formulari després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.
  • Només en cas de presentar sol·licitud de manera presencial i si no ha sol·licitat esta ajuda amb anterioritat o, de manera electrònica actuant en nom d'una altra persona sense tindre certificat digital de representant, s'haurà d'acompanyar DNI de la persona interessada / representada.

Documentació per a tots els casos:
  • Annex I. Autorització i declaració responsable:

    En el cas, de no autoritzar, la persona sol·licitant haurà d'aportar els certificats d'estar al corrent amb l'AEAT, S. S. i Ajuntament de València, també haurà d'aportar la Vida Laboral.

  • Annex II. Compte justificatiu
  • Rebut pagat de l'IBI, si la persona titular és la propietària de l'establiment
  • Contracte d'arrendament vigent, si és titular de l'activitat de l'establiment
  • Quotes d'autònom
  • Factures de les despeses del local i justificant de pagament d'estos
  • Certificat actualitzat de situació censal:

    Que indique la actividad económica con su fecha de alta y el domicilio fiscal.

  • Acreditació de titularitat de Compte bancari, habilitada per al cobrament de la subvenció
  • En cas de persona jurídica, escriptura de constitució o estatuts i acreditació dels poders de la persona administradora
  • Si és el cas, sol·licitud d'alta i manteniment en el fitxer de persones creditores, cessionàries, terceres i personal propi:

    Les persones sol·licitants no donades d'alta en fitxer de persones creditores de l'Ajuntament de València o que desitgen canviar les seues dades bancàries hauran de presentar instància dirigida al Servici de Comerç i Mercats, sol·licitant l'alta i manteniment en el fitxer de persones creditores, cessionàries, terceres i personal propi. La sol·licitud es troba disponible en la seu electrònica (enllaç). Haurà d'acompanyar-se de la documentació requerida en la mateixa sol·licitud, la qual podrà aportar-se a este tràmit mitjançant "Documentació addicional".

Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
Silenci Administratiu: Desestimatori
Art. 25.5 Llei General de Subvencions
Termini màxim de resolució: Fins 6 mesos
6 mesos.
Art. 25.4 Llei General de Subvencions Art. 20.5 Ordenança General de Subvencions
Fer en web

Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital

Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.

(Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc la persona interessada", i presentar la sol·licitud juntament amb els documents necessaris per a la realització del tràmit.

Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona física o, realitzant-se en nom d'una persona jurídica, NO es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit.)

  • Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
  • Confirme les dades, firme i presente la sol·licitud.

En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.

Atenció telefònica

010-5702-4743-4750-4751

Legislació
  • Acord JGL 31/05/2024 convocatòria ajudes municipals destinades a establiments comercials del carrer Castelló núm. 2 al 12 de la ciutat de València amb motiu de les obres públiques 2024.

Esta convocatòria serà en règim de concurrència competitiva. En el no previst en la mateixa s'estarà al que es disposa en l'Ordenança General de Subvencions de l'Ajuntament de València, així com en la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, en el Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, les Bases d'Execució del Pressupost General de l'Ajuntament de València, i supletòriament en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i en la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Oficines d'informació
  • SERVICI DE COMERÇ I MERCATSPlaça del Mercat, 6-B 46001 ValènciaTel.: 96.352.54.78, 96.208.57.02, 96.208.47.43, 96.208.47.50, 96.208.47.51Atenció al públic: de 9:00 a 13:30 hores.
Oficines on presentar
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AJUNTAMENTEdifici de la Casa Consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe Mayoral, 1AcTel.: REGISTRO: 96.208.10.35Fax: 96.353.99.80 De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. Cita prèvia: web municipal www.valencia.es o cridant al 010
  • OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA - TABAQUERAC/ Amadeu de Savoia, 11. Nau Oest. 46010 ValènciaTel.: 962082015, 962082016, 962082101, 962082102Fax: 96.389.50.14De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010oactabacalera@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL D'ABASTOSCarrer d'Alberic, 18Tel.: 96.352.54.78 Ext. 4509-4505Fax: 96.352.66.91De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmabastos@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL D'EXPOSICIÓCarrer de la Guàrdia Civil, 19 Tel.: 962084327/ 962084328/ 962084331Fax: 96.360.17.36De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmexposicion@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE CIUTAT VELLAPlaça d'Alfons el Magnànim, s/n (xalet del Parterre) Tel.: 96.208.17.37 / 96.208.4174 / 96.208.4087/ 96.208.4159 Fax: 96.352.65.66De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010 jmciutatvella@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE PATRAIXCarrer del Beat Nicolau Factor, 1 Tel.: 962084052/ 962084042/ 962084043De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpatraix@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL SUDCarrer de la Poetessa Leonor Perales, s/n; CastellarTel.: Registre: 963013023; Secretaría: 963013402 De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdelsud@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL NORDPlaça del Poble, 4 CarpesaTel.: 96.301.30.55 96.301.31.11De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdelnord@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE RUSSAFACarrer de Maties Perelló, 5Tel.: 962084218 / 962084245 / 962084246 / 962084247 / 962087379Fax: 96.352.65.22De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmruzafa@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE TRÀNSITSCarrer del Comte de Lumiares, 5 Tel.: 962084365/ 962084368Fax: 96.353.99.16De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmtransit@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DEL MARÍTIMCarrer Barraca, 53Tel.: Información y Registro: 963014120 Obras: 963014008 / 963014210 Bonos EMT: 963014173 Actividades: 963014217De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmmaritim@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DELS POBLES DE BENIMÀMET-BENIFERRISenda del Secanet, 43 baix; BenimàmetTel.: de Registre: 963013436 i 963013446; Secretaria: 963013411 i 963013446De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010; AVÍS: DEL 12 AL 20 DE MARÇ DE 9.00 A 13.00, EL DIA 18 ROMANDRÀ TANCADAjmpoblesdeloest@valencia.es
  • ALCALDIA DE BENIFARAIGCarrer de Ferrer i Bigné, 47Tel.: 96.363.52.49Registre: dimarts de 9.00 a 14.00 hores.
  • ALCADIA DE BORBOTÓPlaça del Moreral, 8 Tel.: 96.390.17.47Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE LES CASES DE BÀRCENACamí de les Cases de Bàrcena, 63; CP: 46131-ValènciaTel.: 96.185.42.05Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores
  • ALCALDIA DEL PALMARCarrer de Cabdet, 15Tel.: 96.162.00.66Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL PERELLONETCarrer Marqués de Valterra, 35Tel.: 96.177.78.89Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL FORN D´ALCEDOCamí d'Alabau, 2Tel.: 96.376.09.36Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE LA TORRECarrer de Benidoleig, s/nTel.: 96.396.33.17Registre: dimarts 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL SALERAvinguda dels Pinars, 1Tel.: 96.183.02.95Registre: dimarts 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE LA PUNTACamí del Canal, 74 (Xalet de Bartual)Tel.: 96 367 33 30 Fax: 96 367 33 30 Registre: dijous de 9:00 a 14:00 hores
  • ALCALDIA DE PINEDOCarrera del Riu, 263Tel.: 96.324.89.64Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE POBLE NOUCamí de Montcada, 205Tel.: 96.366.66.89Registre: dilluns de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE MASSARROJOSCarrer de Mossén Bau, 10-12Tel.: 96.139.41.49Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
Anar a inici de pàgina