Els interessats en un procediment administratiu podran, en qualsevol moment del procediment anterior al tràmit d'audiència, adduir al·legacions i aportar documents o altres elements de juí. Els uns i els altres seran tinguts en compte per l'òrgan competent al redactar la corresponent proposta de resolució.
En tot moment podran els interessats al·legar els defectes de tramitació i, en especial, els que suposen paralització, infracció dels terminis preceptivament assenyalats o l'omissió de tràmits que poden ser esmenats abans de la resolució definitiva de l'assumpte.
No obstant, si les al·legacions tingueren relació amb una denúncia per infracció de trànsit, hauran de seguir el procediment establit en l'enllace següent:
Les persones que ostenten lla condició d'interessats en un procediment administratiu.
Instància de Sol·licitud General, en la que s'exposen de forma detallada les al·legacions i acompanyada de la documentació que s'estime pertinent.
Realitzar la sol•licitud en línia amb firma digital
Si disposa de certificat digital de la Generalitat Valenciana o DNI electrònic pot realitzar el tràmit en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina, adjuntant aquells documents que s'indiquen en este Catàleg de Tràmits.