Calendari
En esta opció té classificats per temàtiques els distints tràmits que es poden iniciar electrònicament. A més, disposa d'un buscador per a ajudar-li a trobar el tràmit adequat.
Es pot actuar per mitjà de representants en els procediments i tràmits administratius que es realitzen davant de l'Ajuntament de València per mitjans electrònics, d'acord amb el que preveu la legislació general i en l'Ordenança d'Administració Electrònica d'este ajuntament. En estos supòsits, la validesa de les actuacions realitzades estarà subjecta a l'acreditació de la representació.
L'acreditació de la representació per a realitzar actuacions per via electrònica amb l'Ajuntament de València a favor de tercers podrà dur-se a terme per qualsevol dels procediments següents:
- Per mitjà de la utilització de firma electrònica reconeguda basada en un certificat reconegut de càrrec o representació, sempre que este siga d'una classe acceptada per l'Ajuntament de València.
Per a més informació ACCV: Certificats reconeguts d'Entitat - Per mitjà del règim de representació habilitada en el Registre de Representació Electrònica de la Comunitat Valenciana creat per la Llei 3/2010, de 5 de maig, de la Generalitat, en virtut del conveni subscrit amb l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica de la Comunitat Valenciana.
Per a més informació ACCV: Registre de Representants - Per mitjà de la presentació d'apoderaments en suport electrònic.
L'Ajuntament de València podrà requerir a la persona amb la condició d'apoderat la justificació del seu apoderament en qualsevol moment.
Ajuntament de Valéncia
Pl. de l'Ajuntament, 1 - 46002 València
Tel.:96 352 54 78 informacion@valencia.es