Convocatòria de subvencions a les comissions falleres per la contractació d’agrupacions musicals amb motiu de les Falles 2024
* * * * * * * * * *
(22/03/2024) PUBLICAT EN EL TAULER D'EDICTES LLISTAT PROVISIONAL DE SOL·LICITUDS ADMESES, EXCLOSES I AMB DOCUMENTACIÓ A ESMENAR DE LA SUBVENCIÓ AGRUPACIONS MUSICALS FALLES 2024, CONCEDINT A LES ENTITATS INTERESSADES UN TERMINI DE 10 DIES HÀBILS PERQUÈ ESMENEN LA FALTA DE DOCUMENTACIÓ O ACOMPANYEN ELS DOCUMENTS PRECEPTIUS, a través del tràmit: Aportació de documentació a sol·licituds/expedientes ja en tràmit por l'Ajuntament o accedint a l'expedient corresponent a través de Carpeta Ciutadana.
El termini d'ESMENA és fins al 10 d'abril.
IMPRESOS
Podran sol·licitar estes ajudes les comissions de falla de la ciutat de València, en la seua condició d'entitats sense ànim de lucre i integrades en Junta Central Fallera, que compten amb capacitat jurídica per a això. L'acreditació d'estos extrems s'efectuarà per mitjà de declaració responsable segons model normalitzat.
Així mateix, estes comissions hauran d'estar inscrites en el Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes de l'Ajuntament de València en la data de finalització del termini de presentació de la sol·licitud de subvenció, comprovant-se d’ofici pel Servici de Festes i Tradicions el compliment d’este requisit.
A) Estar integrada en la Junta Central Fallera i ser una entitat sense ànim de lucre, tal i com es disposa en l’article 2.1 del Reglament faller.
B) No trobar-se en alguna de les circumstàncies prohibides establides en l’article 13 de la Llei general de subvencions.
C) Estar al corrent en el compliment de les seues obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, i, si és el cas, del pagament d’obligacions per reintegrament de subvencions.
D) No tindre pendent de justificar subvencions anteriors concedides per l’Ajuntament de València el termini de justificació de les quals haguera acabat. L’apreciació d’esta prohibició es farà de manera automática i subsistirà mentre perdure l’absència de justificació.
En els terminis establits anualment per la Regidoria de Falles.
El termini de presentació de les sol·licituds serà de vint dies naturals a comptar des de l’endemà de la publicació de l’extracte en el Butlletí Oficial de la Província de València.
Publicació en el BOP: Divendres 29 de desembre de 2023 - Butlletí Núm. 249
Termini de sol·licitud: del dia 30/12/2023 fins al 18/01/2024 ambdós inclusivament.La sol·licitud es presenta en aquesta Seu Electrònica. S'emplenarà i signarà el formulari després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.La sol·licitud es presenta en esta Seu Electrònica. S'emplenarà i signarà el formulari després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.
- DOCUMENT D’APODERAMENT (AUTORITZACIÓ DE LA PRESIDÈNCIA) per a presentar la sol·licitud, únicament si la persona que ocupa la presidència delega en una altra per a la seua presentació (document disponible en l'apartat "Impresos" d'esta mateixa pàgina). Només en este cas s'haurà d'aportar també, como a Documentació adicional, el CIF de l'entitat sol·licitant i el NIF de la persona que ocupa la presidència (representant legal).
- Declaració responsable:
Document disponible en l'apartat "Impresos" per a descarregar i adjuntar en aquest mateix tràmit.
- Pressupost o factura proforma
- Sol·licitud de pagament anticipat:
Sol·licitud per a rebre el pagament de fins al 75 per cent de la subvenció previament a la seua justificació.
De l'apartat "Impresos", per a descarregar, emplenar i adjuntar a aquest tràmit.
- Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
- Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital
Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.
(Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc la persona interessada", i presentar la sol·licitud juntament amb els documents necessaris per a la realització del tràmit.
Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i NO es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit.)
- Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
- Confirme les dades, firme i presente la sol•licitud
En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.
963 525 478: extensions 5148 / 1282 / 1215
- Acord de Junta de Govern Local de 11/12/2023, pel qual s'aprova la convocatòria de subvencions a les comissions falleres per la contractació d’agrupacions musicals amb motiu de les Falles 2024
- Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de subvencions.
- Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de subvencions.
Presentació:
SEU ELECTRÒNICA AJUNTAMENT DE VALÈNCIA
- SERVICI DE FESTES I TRADICIONSPl. Ajuntament, 1 - 2a plantaTel.: 96 208 51 71, 96 208 12 79Fax: 96.352.86.70.secfiestas@valencia.es