Convocatòria de les Permutes de personal funcionari del Cos de la Policia Local en l'exercici 2024
Funcionària/ari policia local de l'Ajuntament de València que complisca els requisits de la Convocatòria.
REQUISITS DEL PERSONAL A PERMUTAR:
a) Que es tracte de personal funcionari de carrera en actiu en el seu respectiu cos de Policia Local.
b) Que pertanguen a la mateixa escala i categoria.
c) Que tinguen cinc anys ininterromputs de servei actiu.
d) Categoria Agents de Policia Local, Grup C1.
e) El personal funcionari alié a aquesta Corporació haurà de sotmetre's i superar l'examen mèdic i psicotècnic exigit per a l'accés a la plaça que es pretén ocupar.
La sol·licitud es presenta en aquesta Seu Electrònica. S'emplenarà i signarà el formulari després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.
La documentació determinada en els previs apartats es considera substantiva i indispensable per a tindre per presentada la sol·licitud de permuta. Per això, no s'entendrà formalitzada la sol·licitud de permuta a l'efecte d'incorporació de la sol·licitud en l'ordre de prelació del contingent de 13 permutes de 2024 i posterior tramitació fins que no es presente la documentació referida en aquests apartats.
Documentació per a tots els casos:- Document de sol·licitud de permuta amb signatura digital de les dues persones interessades
- Document Nacional d'Identitat i Targeta SIP de la persona sol·licitant procedent de l'altra Administració Local:
en cas d'aportar mitjançant seu estos documents com a arxius separats, es podrà continuar aportant mitjançant "Documentació addicional", una vegada iniciat el tràmit.
- Certificats model Annex I, o en defecte d'això, justificant de la prèvia sol·licitud:
certificats model Annex I de totes les Administracions Públiques en les quals la persona sol·licitant procedent de l'altra Administració Local haja prestat els seus serveis, o en defecte d'això, justificant de la prèvia sol·licitud.
- Certificat expedit per la Secretaria de l'altra Administració Local, o en defecte d'això justificant de la prèvia sol·licitud:
certificat expedit per la Secretaria de l'altra Administració Local en la qual la persona sol·licitant tinga la condició de funcionària de carrera i en el qual conste:
- Si és funcionària/ari de carrera, dia de presa de possessió, escala, subescala, classe i/o categoria de grup de titulació al qual pertany.
- Plaça que ostenta i lloc de treball que ocupa en l'actualitat, assenyalant si és de Direcció, així com la naturalesa o forma de provisió d'aquest, i si es troba de baixa laboral o en període de descans amb motiu de maternitat, adopció o acolliment familiar adoptiu o permanent.
- Data de naixement.
- Nombre de triennis reconeguts, assenyalant-se el grup de titulació i dia d'antiguitat a l'efecte de reconeixement de triennis.
- Nivell de complement de destí assignat al lloc de treball que ocupa.
- Grau personal consolidat de la funcionària/ari.
- Si en l'actualitat es troba incurs en expedient disciplinari o complint sanció disciplinària.
- Absentisme de la persona interessada durant els últims dos anys.
Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital
Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l’inici d’esta pàgina. Haurà d’identificar-se i firmar electrònicament d’acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.
- Tinga preparada la documentació que necessite adjuntar d’acord amb l’apartat Documentació a presentar
- Òmpliga el formulari
- Adjunte la documentació requerida
- Presente i firme la sol·licitud
Podrà imprimir i guardar un justificant de presentació. Posteriorment en l’apartat Carpeta Ciutadana d’esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i igualment podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.
- Convocatòria de les Permutes de personal funcionari del Cos de la Policia Local en l'exercici 2024. (Acord de Junta de Govern Local de 01/12/2023).
- Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic.
- Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la Funció Pública Valenciana.
- Llei 17/2017, de 13 de desembre, de coordinació de policies locals de la Comunitat Valenciana.
- Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana.
- Decret 315/1964, de 7 de febrer, pel qual s'aprova el text articulat de la Llei de Funcionaris Civils de l'Estat.
- Decret de 30 de maig de 1952 pel qual s'aprova el text del Reglament de funcionaris de l'Administració local.