ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Permutes Policia Local
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
PE.GV.60
Descripció

Convocatòria de les Permutes de personal funcionari del Cos de la Policia Local en l'exercici 2024

Qui ho pot sol·licitar?

Funcionària/ari policia local de l'Ajuntament de València que complisca els requisits de la Convocatòria.

Requisits

REQUISITS DEL PERSONAL A PERMUTAR:

a) Que es tracte de personal funcionari de carrera en actiu en el seu respectiu cos de Policia Local.

b) Que pertanguen a la mateixa escala i categoria.

c) Que tinguen cinc anys ininterromputs de servei actiu.

d) Categoria Agents de Policia Local, Grup C1.

e) El personal funcionari alié a aquesta Corporació haurà de sotmetre's i superar l'examen mèdic i psicotècnic exigit per a l'accés a la plaça que es pretén ocupar.

Quan sol·licitar-ho

Termini de sol·licitud: del dia 18/01/2024 fins al 08/02/2024 ambdós inclusivament.
Documentació a presentar

La sol·licitud es presenta en aquesta Seu Electrònica. S'emplenarà i signarà el formulari després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.

La documentació determinada en els previs apartats es considera substantiva i indispensable per a tindre per presentada la sol·licitud de permuta. Per això, no s'entendrà formalitzada la sol·licitud de permuta a l'efecte d'incorporació de la sol·licitud en l'ordre de prelació del contingent de 13 permutes de 2024 i posterior tramitació fins que no es presente la documentació referida en aquests apartats.

Documentació per a tots els casos:
  • Document de sol·licitud de permuta amb signatura digital de les dues persones interessades
  • Document Nacional d'Identitat i Targeta SIP de la persona sol·licitant procedent de l'altra Administració Local:

    en cas d'aportar mitjançant seu estos documents com a arxius separats, es podrà continuar aportant mitjançant "Documentació addicional", una vegada iniciat el tràmit.

  • Certificats model Annex I, o en defecte d'això, justificant de la prèvia sol·licitud:

    certificats model Annex I de totes les Administracions Públiques en les quals la persona sol·licitant procedent de l'altra Administració Local haja prestat els seus serveis, o en defecte d'això, justificant de la prèvia sol·licitud.

  • Certificat expedit per la Secretaria de l'altra Administració Local, o en defecte d'això justificant de la prèvia sol·licitud:

    certificat expedit per la Secretaria de l'altra Administració Local en la qual la persona sol·licitant tinga la condició de funcionària de carrera i en el qual conste:

    - Si és funcionària/ari de carrera, dia de presa de possessió, escala, subescala, classe i/o categoria de grup de titulació al qual pertany.

    - Plaça que ostenta i lloc de treball que ocupa en l'actualitat, assenyalant si és de Direcció, així com la naturalesa o forma de provisió d'aquest, i si es troba de baixa laboral o en període de descans amb motiu de maternitat, adopció o acolliment familiar adoptiu o permanent.

    - Data de naixement.

    - Nombre de triennis reconeguts, assenyalant-se el grup de titulació i dia d'antiguitat a l'efecte de reconeixement de triennis.

    - Nivell de complement de destí assignat al lloc de treball que ocupa.

    - Grau personal consolidat de la funcionària/ari.

    - Si en l'actualitat es troba incurs en expedient disciplinari o complint sanció disciplinària.

    - Absentisme de la persona interessada durant els últims dos anys.

Termini de resolució i recursos
Silenci Administratiu: Desestimatori
Article 25 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, el Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Termini màxim de resolució: 3 mesos
Fer en web

Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital

Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l’inici d’esta pàgina. Haurà d’identificar-se i firmar electrònicament d’acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.

  • Tinga preparada la documentació que necessite adjuntar d’acord amb l’apartat Documentació a presentar
  • Òmpliga el formulari
  • Adjunte la documentació requerida
  • Presente i firme la sol·licitud

Podrà imprimir i guardar un justificant de presentació. Posteriorment en l’apartat Carpeta Ciutadana d’esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i igualment podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.

Legislació
  • Convocatòria de les Permutes de personal funcionari del Cos de la Policia Local en l'exercici 2024. (Acord de Junta de Govern Local de 01/12/2023).
  • Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic.
  • Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la Funció Pública Valenciana.
  • Llei 17/2017, de 13 de desembre, de coordinació de policies locals de la Comunitat Valenciana.
  • Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana.
  • Decret 315/1964, de 7 de febrer, pel qual s'aprova el text articulat de la Llei de Funcionaris Civils de l'Estat.
  • Decret de 30 de maig de 1952 pel qual s'aprova el text del Reglament de funcionaris de l'Administració local.
Anar a inici de pàgina