ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Premis Art i Creativitat Jove
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
JU.AY.60
Descripció

Esta convocatòria té per objecte sol·licitar la concessió de 25 premis de projectes artístics, culturals, narratius i de maquetes, vídeos o composicions musicals de grups o solistes novells joves (entre 18 i 30 anys). Estos premis estan integrats en el programa “Art i creativitat Jove”.

Esta convocatòria té per objecte sol·licitar la concessió de 25 premis a joves d'entre 18 i 30 anys que presenten projectes artístics, culturals, narratius i de maquetes, vídeos o composicions musicals de grups o solistes novells. Els premis formen part del programa “Art i Creativitat Jove” i consistixen en:

  • 3.000 € per a realitzar el projecte.
  • Un espai en Espai Jove VLC o en altres espais municipals durant un màxim de 3 mesos per a desenrotllar el projecte.

Els projectes poden ser de diverses disciplines com a arts visuals, plàstiques, escèniques, cinema, música, fotografia, arquitectura, literatura (narrativa breu, novel·la curta, poesia o còmic) i creació de còmic.

ENLLAÇ A BASES

Qui ho pot sol·licitar?

Persones físiques hasta 30 anys que complisquen els requisits establits en la convocatòria.

Requisits

Per a l'obtenció dels premis, les persones aspirants hauran de posseir les condicions següents i acreditar-les documentalment:

a. Trobar-se en una de les següents situacions:

1. Estar empadronades a la ciutat de València.

2. Estar estudiant en un centre educatiu o universitari de València.

3. Estar treballant en una empresa amb domicili fiscal a València o situada en el seu terme municipal.

b. Ser major d'edat i no superar els 30 anys, tenint esta franja d'edat en la data en què finalitze el termini de presentació d'estos.

c. Els participants podran presentar-se individualment o formant col·lectius d'un màxim de cinc membres. En este cas la subvenció concedida es repartiria equitativament entre tots els membres del col·lectiu que hauran de complir tots i cadascun dels requisits determinats en este apartat 4.

d.No estar sotmesos a cap de les causes de prohibició per a obtindre la condició de persones beneficiàries establides en l'article 13 de la LGS, l'apreciació de la qual es farà en la forma prevista en este article i en els articles 22, 25 i 26 del RLGS.

L'acreditació de no incórrer en les prohibicions indicades en el paràgraf anterior, es realitzarà mitjançant Declaració Responsable.

e. Trobar-se al corrent del compliment de les obligacions tributàries amb l'Ajuntament de València, la Hisenda Autonòmica, l'Agència Estatal d'Administració Tributària i la Tresoreria General de la Seguretat Social.

f. No es podran presentar una mateixa persona o agrupació per diferents modalitats de projectes.

g. No tindre pendents de justificació subvencions atorgades per l'Ajuntament de València o els seus organismes públics en el moment de tindre la condició de persona beneficiària ni ser deutor per procedència de reintegrament. L'apreciació d'esta prohibició es realitzarà de manera automàtica i subsistirà mentres perdure l'absència de justificació.

h. En tot cas, la presentació de sol·licituds per part de les entitats beneficiàries comportarà l'autorització a l'òrgan gestor per a recaptar els certificats a emetre per l'Agència Estatal d'Administració Tributària i per la Tresoreria General de la Seguretat Social, segons disposen l'art. 10.12 de la OGSAV i 23.3 de la LGS. Estos certificats tindran una validesa de sis mesos des de la seua expedició o emissió, i si caducaren abans de la concessió o de l'aprovació de la justificació de la subvenció seran recaptats de nou.

Quan sol·licitar-ho

El termini de presentació de les sol·licituds serà de 20 dies naturals, a comptar des de l’endemà de la publicació de l’extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província.

Publicació BOP: divendres 13 de septiembre de 2024 Butlletí Núm. 178


Termini de sol·licitud: del dia 14/09/2024 fins al 03/10/2024 ambdós inclusivament.
Documentació a presentar

  • Si la sol·licitud es realitza presencialment: Imprès de sol·licitud que pot descarregar en l'apartat“Impresos” d'aquesta mateixa pàgina, acompanyat de la documentació que s'indica.
  • Si la sol·licitud es presenta en aquesta Seu Electrònica s'emplenarà i signarà el formulari després deprémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.

La documentació que s'ha d'adjuntar a la sol·licitud s'ha de presentar en format digital PDF, dins del qual espodran inserir enllaços a plataformes audiovisuals com Youtube, vimeo...

En cas de col·lectius, consultar les bases de la convocatòria.

Documentació per a tots els casos:
  • Document que acredite la relació amb la ciutat de València:

    En caso de no señalar la casilla relativa al empadronamiento del "Anexo 1. Declaración responsable", se aportará uno de estos dos documentos:

    • Matrícula en el centro de estudios o universidad correspondiente
    • Contrato de trabajo vigente con una empresa con domicilio fiscal en la ciudad de València o situada en su término municipal.
  • Currículum vitae:

    Curriculum de la persona que presenta el projecte o, en cas de col·lectius, de tots els membres, i dossier dels treballs o projectes realitzats, explicats breument (màxim 6 pàgines).

  • Projecte:

    En projectes relacionats amb les arts visuals, escèniques (dansa, teatre, música, disseny, arquitectura etc.), el document ha de tindre, de manera clara i comprensible, els apartats següents:

    - Dades personals del sol·licitant o del col·lectiu (nom, DNI, adreça postal, número de telèfon i adreça electrònica).

    - Títol del projecte.

    - Descripció del projecte amb objectius, accions que es volen realitzar, metodologia i temàtiques abordades (màxim 2.000 paraules).

    - Representació o simulació del projecte (màxim 6 imatges).

    - Pla de treball: calendari de treball estimat i indicació dels usos d’espais.

    - Pressupost dels gastos de producció del projecte.

    - Necessitats d'espais i altres recursos que cal sol·licitar a la Regidoria de Família, Joventut i Infància, sense perjuí que no es puguen atendre per necessitats tècniques, pressupostàries, organitzatives.

    - Vídeo de motivació en què s’expique per què sol·licita la realització del projecte (màxim 1 minut).

    - Vídeo explicatiu del procés i resultat del projecte (màxim 5 minuts).

    - Dossier breu de treballs anteriors (màxim 6 pàgines).

    En projectes relacionats amb la creació literària, còmic o composició musical, cal presentar una sinopsi de l'obra literària de narrativa breu, novel·la curta, poesia o còmic o la maqueta, vídeo o composició musical i la información següent:

    - Dades personals del sol·licitant o del col·lectiu (nom, DNI, adreça postal, núm. de telèfon i correu electrònic).

    - Denominació de l'obra.

    - Breu resum del projecte en què s’especifique la temàtica que aborda.

    - Pla de treball: calendari de treball estimat.

    - Pressupost dels gastos de producció del projecte.

    - Especificacions que els autors vullguen destacar en la seua creació.

    - Vídeo de motivació en què s’expique per què sol·licita la realització del projecte (màxim 1 minut).

  • Annex 1. Declaració responsable:

    Document de l’apartat “Impresos” d’este tràmit per a descarregar, emplenar i adjuntar.

  • Si és el cas, sol·licitud d'alta i manteniment en el fitxer de persones creditores, cessionàries, terceres i personal propi:

    Les persones sol·licitants no donades d'alta en fitxer de persones creditores de l'Ajuntament de València o que desitgen canviar les seues dades bancàries hauran de presentar instància dirigida al Servici de Joventut e Infància, sol·licitant l'alta i manteniment en el fitxer de persones creditores, cessionàries, terceres i personal propi. La sol·licitud es troba disponible en la seu electrònica (enllaç). Haurà d'acompanyar-se de la documentació requerida en la mateixa sol·licitud, la qual podrà aportar-se a este tràmit mitjançant "Documentació addicional".

  • En cas de participar a través de col·lectiu, document signat per la totalitat dels seus integrants designant una persona representant
Termini de resolució i recursos
Recursos que poden interposar-se:
  • Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
Silenci Administratiu: Desestimatori
Article 25.5 Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
Termini màxim de resolució: Fins 6 mesos
6 mesos, a comptar des de la publicació de la convocatòria en el BOP de València.
Llei 39/2015 d’1 d’octubre del Procediment Administratiu comú. Fer en web.
Fer en web

Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital

Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.

Si la sol·licitud es realitza en nom d'una altra persona, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit.

  • Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
  • Confirme les dades, firme i presente la sol·licitud.

En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.

Legislació

- Acord Junta de Govern Local de 26/07/2024, pel qual s'aprova la convocatòria dels premis "Art i creativitat jove" 2024

- Llei 38/2003 de 17 de novembre, General de subvencions.

- Reglament de la Llei General de subvencions aprovat per Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol.

- Llei 39/2015, d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

On dirigir-se

Les sol·licituds normalitzades juntament amb la documentació requerida seran presentades de manera telemàtica a través de la seu electrònica de l'Ajuntament de València.

En cas de ser persones físiques també podran presentar les sol·licituds i la documentació de manera presencial en qualsevol dels diferents registres d'entrada municipals, sense perjudici de poder presentar-les en els llocs previstos en l'art. 16.4 de la LPACAP.


Oficines d'informació
  • SERVICI DE JOVENTUTC. Campoamor, 91 - 3ª planta.Tel.: 96 352 54 78 (Ext. 7103)de 09:00 a 14:00 horas
  • Espai Jove VLC - Edifici de JoventutC/Campoamor, 91 46022 ValènciaTel.: 96 352 54 78, ext. 7128Horari: 7:30 - 20:30h Horario d'agost: 8:00 - 15:00hinfojuventud@valencia.es
Oficines on presentar
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AJUNTAMENTEdifici de la Casa Consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe Mayoral, 1AcTel.: REGISTRO: 96.208.10.35Fax: 96.353.99.80 De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. Cita prèvia: web municipal www.valencia.es o cridant al 010
  • OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA - TABAQUERAC/ Amadeu de Savoia, 11. Nau Oest. 46010 ValènciaTel.: 962082015, 962082016, 962082101, 962082102Fax: 96.389.50.14De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010oactabacalera@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL D'EXPOSICIÓCarrer de la Guàrdia Civil, 19 Tel.: 962084327/ 962084328/ 962084331Fax: 96.360.17.36De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmexposicion@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL D'ABASTOSCarrer d'Alberic, 18Tel.: 96.352.54.78 Ext. 4509-4505Fax: 96.352.66.91De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmabastos@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE CIUTAT VELLAPlaça d'Alfons el Magnànim, s/n (xalet del Parterre) Tel.: 96.208.17.37 / 96.208.4174 / 96.208.4087/ 96.208.4159 Fax: 96.352.65.66De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010 jmciutatvella@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL NORDPlaça del Poble, 4 CarpesaTel.: 96.301.30.55 96.301.31.11De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdelnord@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE PATRAIXCarrer del Beat Nicolau Factor, 1 Tel.: 962084052/ 962084042/ 962084043De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpatraix@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE RUSSAFACarrer de Maties Perelló, 5Tel.: 962084218 / 962084245 / 962084246 / 962084247 / 962087379Fax: 96.352.65.22De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmruzafa@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL SUDCarrer de la Poetessa Leonor Perales, s/n; CastellarTel.: Registre: 963013023; Secretaría: 963013402 De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. OFICINA DANA: de 16.00 a 19:00 horas, de dilluns a divendresjmpoblesdelsud@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE TRÀNSITSCarrer del Comte de Lumiares, 5 Tel.: 962084365/ 962084368Fax: 96.353.99.16De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmtransit@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DEL MARÍTIMCarrer Barraca, 53Tel.: Información y Registro: 963014120 Obras: 963014008 / 963014210 Bonos EMT: 963014173 Actividades: 963014217De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmmaritim@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DELS POBLES DE BENIMÀMET-BENIFERRISenda del Secanet, 43 baix; BenimàmetTel.: de Registre: 963013436 i 963013446; Secretaria: 963013411 i 963013446De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdeloest@valencia.es
  • ALCALDIA DE BENIFARAIGCarrer de Ferrer i Bigné, 47Tel.: 96.363.52.49Registre: dimarts de 9.00 a 14.00 hores.
  • ALCADIA DE BORBOTÓPlaça del Moreral, 8 Tel.: 96.390.17.47Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE LES CASES DE BÀRCENACamí de les Cases de Bàrcena, 63; CP: 46131-ValènciaTel.: 96.185.42.05Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores
  • ALCALDIA DEL FORN D´ALCEDOCamí d'Alabau, 2Tel.: 96.376.09.36Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.hornodealcedo@valencia.es
  • ALCALDIA DEL PALMARCarrer de Cabdet, 15Tel.: 96.162.00.66Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL PERELLONETCarrer Marqués de Valterra, 35Tel.: 96.177.78.89Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL SALERAvinguda dels Pinars, 1Tel.: 96.183.02.95Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE LA TORRECarrer de Benidoleig, s/nTel.: 96.396.33.17Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.latorre@valencia.es
  • ALCALDIA DE PINEDOCarrera del Riu, 263Tel.: 96.324.89.64Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE POBLE NOUCamí de Montcada, 205Tel.: 96.366.66.89Registre: dilluns de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE LA PUNTACamí del Canal, 74 (Xalet de Bartual)Tel.: 96 367 33 30 Fax: 96 367 33 30 Registre: dijous de 9:00 a 14:00 hores
  • ALCALDIA DE MASSARROJOSCarrer de Mossén Bau, 10-12Tel.: 96.139.41.49Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
Anar a inici de pàgina