ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Cessió d’ús d'espais de la Universitat Popular
Modalitat presencial Modalitat web sense certificat Modalitat web amb certificat Modalitat telefònica
ED.US.20
Descripció

Mitjançant este tràmit es pot sol·licitar l'ús d'espais dels centres de la Universitat Popular.

La finalitat es que estos centres estiguen oberts a la ciutadania en els barris de València, promovent la participació sociocultural, el creixement personal i social, la inclusió, la diversitat i la igualtat.

Qui ho pot sol·licitar?

Persones jurídiques:

  • Les associacions i entitats degudament constituïdes i registrades sense ànim de lucre que tinguen un objecte social, cultural o educatiu, preferentment les domiciliades en el barri on es troben les instal·lacions sol·licitades.
  • Altres administracions.

També es podrà autoritzar l'ús dels espais a persones físiques per a realitzar activitats concretes no lucratives i de caràcter cultural, social o educatiu.

Quan sol·licitar-ho

La sol·licitud haurà de presentar-se, com a mínim, amb vint dies d'antelació a la data d'inici de l'ús.

Documentació a presentar

  • Imprès de sol·licitud que pot descarregar en l'apartat “Impresos” d'aquesta mateixa pàgina, si la sol·licitud es realitza presencialment, acompanyat de la documentació que s'indica.
  • Si la sol·licitud es presenta en aquesta Seu Electrònica s'emplenarà i signarà el formulari després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.

Documentació addicional necessària segons el cas:
  • Cessió d’ús d'espais de la Universitat Popular:
    • Annex 1. Descripció de l'activitat:

      Document de l'apartat "Impresos".

    • Annex 2. Declaració responsable
    • Factura d'abonament de drets d’autoria, si escau (reproducció de música, projecció d'audiovisuals, etc)
    • Estatuts de l'entitat o associació:

      Hauran d'estar actualitzats i registrats en el Registre d'Associacions de la Comunitat Valenciana.

    • Inscripció en el Registre Autonòmic d'Associacions de l’entitat sol·licitant:

      El certificat d'inscripció ha d’estar actualitzat.

Actuacions a realitzar per la persona sol·licitant
  1. Presentació de formulari signat, almenys amb vint dies d'antelació a la data d'inici de l'ús. El formulari porta 2 annexes inclosos, un de descripció de l’activitat i un altre de declaració responsable.
  2. Adjuntar al formulari la documentació requerida segons es tracte del Cas 1 (Persona jurídica) o del Cas 2 (Persona física) així com els documents preceptius en tots el casos.
Informació Complementària

La Universitat Popular, segons el tipus d'ús sol·licitat, podrà requerir l'acreditació d'haver subscrit assegurança de responsabilitat civil davant reclamacions de tercers. Este document el podrà aportar posteriorment accedint a l'expedient corresponent a través de Carpeta Ciutadana o a través del tràmit Aportació de documentació a sol·licituds/expedientes ja en tràmit per l'Ajuntament.

L'autorització es concedirà amb els condicionants següents que, si no es complixen, comportaran la suspensió de l'autorització:

  • L'autorització es concedix per al compliment de la finalitat manifestada en la petició.
  • Les activitats de les associacions o institucions cessionàries no alteraran el desenvolupament i bon funcionament de les activitats pròpies de la Universitat Popular.
  • Les autoritzacions seran per a activitats no lucratives i de caràcter cultural, social o educatiu.
  • Els horaris i el calendari d'ús hauran de cenyir-se als propis de la Universitat Popular.

En el cas de no complir-se, l'autorització serà suspesa.

Termini de resolució i recursos
Silenci Administratiu: Desestimatori
Art. 24 Llei 39/2015 d’1 d’Octubre de Procediment Administratiu de les Administracions Públiques.
Termini màxim de resolució: 10 dies
La Universitat Popular autoritzarà o denegarà la sol·licitud de manera raonada, com a màxim 10 dies abans de la data prevista per a la utilització.
Fer en web

Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital

Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.

(Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc la persona interessada", i presentar la sol·licitud juntament amb els documents necessaris per a la realització del tràmit.

Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona física o, realitzant-se en nom d'una persona jurídica, NO es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit.)

  • Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
  • Confirme les dades, firme i presente la sol•licitud

En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.

Atenció telefònica

Telf. 962082713 / 962083092

Legislació

Resolució 32 de 10 de juliol de 2015 de la vicepresidència delegada, d’aprovació dels criteris i procediment per a l’ús de les instal·lacions dels centres de l’OAM de l’Ajuntament de València Universitat Popular.

Oficines d'informació
  • Serveis Centrals de l’OAM Universitat Popular de l’Ajuntament de ValènciaC/ Micalet, 1-1er CP 46001 ValènciaTel.: 962082713 - 962083092de dilluns a divendres. De 09:00 a 14:00 horescentresoberts@universitatpopular.com
Oficines on presentar
  • Serveis Centrals de l’OAM Universitat Popular de l’Ajuntament de ValènciaC/ Micalet, 1-1er CP 46001 ValènciaTel.: 962082713 - 962083092de dilluns a divendres. De 09:00 a 14:00 horescentresoberts@universitatpopular.com
  • REGISTRE GENERAL D´ENTRADA - PL. AJUNTAMENTEdifici de la Casa Consistorial, entrada pel carrer de l'Arquebisbe Mayoral, 1AcTel.: REGISTRO: 96.208.10.35Fax: 96.353.99.80 De 8.30 a 14.00 de dilluns a divendres. Cita prèvia: web municipal www.valencia.es o cridant al 010
  • OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA - TABAQUERAC/ Amadeu de Savoia, 11. Nau Oest. 46010 ValènciaTel.: 962082015, 962082016, 962082101, 962082102Fax: 96.389.50.14De 8:30 a 14.00 de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010oactabacalera@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL D'ABASTOSCarrer d'Alberic, 18Tel.: 96.352.54.78 Ext. 4509-4505Fax: 96.352.66.91De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmabastos@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE CIUTAT VELLAPlaça d'Alfons el Magnànim, s/n (xalet del Parterre) Tel.: 96.208.17.37 / 96.208.4174 / 96.208.4087/ 96.208.4159 Fax: 96.352.65.66De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010 jmciutatvella@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL D'EXPOSICIÓCarrer de la Guàrdia Civil, 19 Tel.: 962084327/ 962084328/ 962084331Fax: 96.360.17.36De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmexposicion@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DEL MARÍTIMCarrer Barraca, 53Tel.: Información y Registro: 963014120 Obras: 963014008 / 963014210 Bonos EMT: 963014173 Actividades: 963014217De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmmaritim@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE PATRAIXCarrer del Beat Nicolau Factor, 1 Tel.: 962084052/ 962084042/ 962084043De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpatraix@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL NORDPlaça del Poble, 4 CarpesaTel.: 96.301.30.55 96.301.31.11De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdelnord@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DELS POBLES DE BENIMÀMET-BENIFERRISenda del Secanet, 43 baix; BenimàmetTel.: de Registre: 963013436 i 963013446; Secretaria: 963013411 i 963013446De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmpoblesdeloest@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE POBLES DEL SUDCarrer de la Poetessa Leonor Perales, s/n; CastellarTel.: Registre: 963013023; Secretaría: 963013402 De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. OFICINA DANA: de 16.00 a 19:00 horas, de dilluns a divendresjmpoblesdelsud@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE RUSSAFACarrer de Maties Perelló, 5Tel.: 962084218 / 962084245 / 962084246 / 962084247 / 962087379Fax: 96.352.65.22De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmruzafa@valencia.es
  • JUNTA MUNICIPAL DE TRÀNSITSCarrer del Comte de Lumiares, 5 Tel.: 962084365/ 962084368Fax: 96.353.99.16De 8.30 a 14.00, de dilluns a divendres. Si desitja sol·licitar cita prèvia pot fer-ho a través de la web municipal http://www.valencia.es o en el telèfon d'informació 010jmtransit@valencia.es
  • ALCALDIA DE BENIFARAIGCarrer de Ferrer i Bigné, 47Tel.: 96.363.52.49Registre: dimarts de 9.00 a 14.00 hores.
  • ALCADIA DE BORBOTÓPlaça del Moreral, 8 Tel.: 96.390.17.47Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE LES CASES DE BÀRCENACamí de les Cases de Bàrcena, 63; CP: 46131-ValènciaTel.: 96.185.42.05Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores
  • ALCALDIA DEL PALMARCarrer de Cabdet, 15Tel.: 96.162.00.66Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL PERELLONETCarrer Marqués de Valterra, 35Tel.: 96.177.78.89Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL SALERAvinguda dels Pinars, 1Tel.: 96.183.02.95Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DEL FORN D´ALCEDOCamí d'Alabau, 2Tel.: 96.376.09.36Registre: divendres de 9:00 a 14:00 hores.hornodealcedo@valencia.es
  • ALCALDIA DE LA PUNTACamí del Canal, 74 (Xalet de Bartual)Tel.: 96 367 33 30 Fax: 96 367 33 30 Registre: dijous de 9:00 a 14:00 hores
  • ALCALDIA DE LA TORRECarrer de Benidoleig, s/nTel.: 96.396.33.17Registre: dimarts de 9:00 a 14:00 hores.latorre@valencia.es
  • ALCALDIA DE MASSARROJOSCarrer de Mossén Bau, 10-12Tel.: 96.139.41.49Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE PINEDOCarrera del Riu, 263Tel.: 96.324.89.64Registre: dimecres de 9:00 a 14:00 hores.
  • ALCALDIA DE POBLE NOUCamí de Montcada, 205Tel.: 96.366.66.89Registre: dilluns de 9:00 a 14:00 hores.
Anar a inici de pàgina