Presentació de l'esmena de la sol·licitud de subvenció presentada per entitats sense ànim de lucre, a projectes esportius desenvolupats a la ciutat de València durant la temporada 2024-2025
👉 Enllaç a Edicte (Publicació en Tauler d'edictes: 17/07/2025)
Entitats sense ànim de lucre que hagen sol·licitat l'esmentada subvenció.
Haver presentat la sol.licitut dins de la convocatòria de subvencions en règim de concurrència competitiva a projectes esportius, per a la temporada 2024-2025
El termini per a la presentació de subsanació serà de 10 dies hàbils, a comptar des de l'endemà de la publicació de l´edicte.
Publicació Tauler d'edictes: 17/07/2025
Termini de sol·licitud: del dia 18/07/2025 fins al 31/07/2025 ambdós inclusivament.S'haurà de presentar instància electrònica acompanyada dels documents indicats en l'edicte d'esmena, podent cap ésser dels annexos que es troben en l'apartat Impresos d'esta pàgina.
Documentació per a tots els casos:- Estatuts de la sol·licitant, si és el cas:
Si els haguera ja presentat en prèvies convocatòries i no hagueren patit modificacions des de l'última aportació, bastarà marcar la casella corresponent en la Declaració Responsable del formulari de sol·licitud.
- Certificat del Registre oficial:
En què s'haja de trobar l'entitat inscrita pel seu objecte, que reflectisca la composició actualitzada (després de l'última renovació de càrrecs), d'els/les integrants del seu màxim òrgan directiu, si bé si l'haguera ja presentat en prèvies convocatòries i no haguera patit modificacions des de l'última aportació, bastarà marcar la casella corresponent en la Declaració Responsable del formulari de sol·licitud.
- Pressupost general de l'entitat formalment aprovat:
(Incloent el balanç ingressos-despeses) per a l'anualitat 2025 o, en el seu cas, temporada 2024-25, signat electrònicament per el/la President/a i el/la Tresorer/a o Secretari/a de l'entitat.
- Annex 2. Pressupost:
Detallat d'ingressos i despeses del projecte, agrupats per partides (en despeses, separant els directes (adquisició de béns no inventariables, contractació de serveis, lloguer, ús, manteniment, neteja i/o subministrament d'instal·lacions esportives..) dels indirectes (pòlisses d'assegurança, serveis de gestoria, assessoria jurídica o financera, despeses notarials, registrals, pericials..) i signat electrònicament per el/la President/a i el/la Tresorer/a o Secretari/a de l'entitat, en la previsió d'ingressos de la qual haurà de consignar-se OBLIGATÒRIAMENT la quantia de subvenció que se sol·licita a l'Ajuntament de València per al projecte, que serà la màxima a concedir dins de la present convocatòria (considerant el límit de 60.000,00€ per entitat pel conjunt dels seus projectes presentats), i sense la consignació dels quals la sol·licitud no podrà ser tramitada.
Document de l'apartat "Impresos" per a descarregar, emplenar i adjuntar a este tràmit. En cas d'aportar més d'un annex es podrà continuar aportant mitjançant "Documentació addicional", una vegada iniciat el tràmit.
- Annex 3. Fitxa tècnica de projecte i programació esportiva:
En cada projecte la sol·licitant haurà d'acompanyar emplenat, bolcant en ell les seues dades tècniques (denominació, modalitat esportiva, entitat organitzadora, àmbit d'actuació subvencionable, dates d'execució, estructura organitzativa, personal tècnic i voluntari..) i la seua programació esportiva (objectius generals i específics de l'activitat, valors a transmetre, metodologia, continguts i àrees d'actuació, adequació d'equipaments i instal·lacions, difusió, aspectes temporals i procediment per a l'avaluació de les accions..). Tots els camps són de resposta obligatòria, i l'acreditació de tot mèrit al·legat haurà d'adjuntar-se a la sol·licitud, NO REBENT PUNTUACIÓ EN CAS CONTRARI.
Document de l'apartat "Impresos" per a descarregar, emplenar i adjuntar a este tràmit. En cas d'aportar més d'un annex es podrà continuar aportant mitjançant "Documentació addicional", una vegada iniciat el tràmit.
- DOCUMENTACIÓ ESPECÍFICA ADDICIONAL PER A PROJECTES PER A PERSONES AMB DISCAPACITAT:
Certificat de la federació autonòmica i/o espanyola per a la temporada/anualitat corrent acreditant la inscripció del club i/o equips en competicions federades, el calendari de la competició internacional i/o de màxima categoria nacional, el sistema de competició i la relació d'esportistes amb llicència.
Certificat de la federació sobre el nombre de llicències auxiliars voluntaris/as.
Certificat de la federació o document equivalent sobre el número i tipus de modalitats o discapacitats recollides en el projecte del club (físiques, psíquiques i/o sensorials).
En cas d'aportar mitjançant seu diversos documents com a arxius separats, es podrà continuar aportant mitjançant "Documentació addicional", una vegada iniciat el tràmit.
- ESDEVENIMENTS ESPORTIUS 2025 - Annex 4. Informe de la federació esportiva competent en la C.V certificant la realitat, nivell i data/s de celebració de l'esdeveniment:
Serà preceptiva l'aportació emplenada d'este annex quan l'esdeveniment consistisca en una prova competitiva de caràcter oficial.
Document de l'apartat "Impresos" per a descarregar, emplenar i adjuntar a este tràmit. En cas d'aportar més d'un annex es podrà continuar aportant mitjançant "Documentació addicional", una vegada iniciat el tràmit.
- PROJECTES DE COMPETICIÓ OFICIAL:
-Certificat de la federació autonòmica i/o espanyola per a la temporada/anualitat corrent acreditant la inscripció del club i/o equips en competicions federades, el calendari de la competició internacional i/o de màxima categoria nacional, el sistema de competició i la relació d'esportistes amb llicència.
-Certificat de la federació sobre la classificació obtinguda en la temporada/anualitat anterior.
-Certificat de la federació sobre la internacionalitat de les persones esportistes del club.En cas d'aportar mitjançant seu diversos documents com a arxius separats, es podrà continuar aportant mitjançant "Documentació addicional", una vegada iniciat el tràmit.
- Si per causa justificada l'entitat no poguera presentar la documentació corresponent amb certificat electrònic de l'entitat, s'acompanyarà al formulari l'ANNEX 1 emplenat (“Autorització de presentació per tercer”).
- La justificació haurà de presentar-se amb els models normalitzats, que es troben l'apartat “Impresos” del tràmit, no acceptant-se formats ni suports diferents.
De conformitat amb l’establert per l’article 25.1.a) de la Llei 39/2015, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i la base 10.4 de la convocatòria.
Realitzar la sol·licitud en línia amb firma digital
Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.
(Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc la persona interessada", i presentar la sol·licitud juntament amb els documents necessaris per a la realització del tràmit.
Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i NO es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit.)
- Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
- Confirme les dades, firme i presente la sol•licitud
En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.
Per a atendre els dubtes administratius (Servici d'Esports):
Tel.: 963525478 (ext:2952-661976823/ ext: 2959-697880715).
Per als dubtes tècnic esportius (OAM FDM):
Tel.: 963548300 (ext:2910).
- Bases convocatòria per a la concessió de subvencions, en règim de concurrència competitiva, a projectes esportius desenvolupats per entitats sense ànim de lucre a la ciutat de València. Temporada 2024-2025
- Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
- Real Decret 887/2006, de 21 de juliol, per el que s'aprova el Reglament de desenvolupament de l'anterior Llei.
- Real Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, per el que s'aprova el Text Refòs de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.
- Ordenança General de Subvencions de l'Ajuntament de València i els seus Organismes Públics (OGSAV) aprovada pel Ple de 28.07.2016 (BOP de 02.11.16).
- Bases d'Execució del Presupost de l'Ajuntament de Valéncia per a 2025
- Llei 39/2015, de 1 d’octubre, del Procedimient Administratiu Comú de las Administracions Públiques.
- Real Decret 307/2005, de 18 de març, pel qual es regulen les subvencions en atenció a determinades necessitats derivades de situacions d'emergència o de naturalesa catastròfica i s'estableix el procediment per a la seua concessió.
- Llei 19/2013, de 9 de decembre, de transparència, accés a l'informació pública i bon govern.
- Llei 2/2015, de 2 d'abril, de la Generalitat, de Transparència, Bon Govern i Participació Ciutadana de la Comunitat Valenciana.
- Reglament de Transparència i Participació ciutadana de l'Ajuntament de Valéncia aprovat per acort plenari de 28.09.2012.
L'esmena també es pot aportar a l'expedient de l'entitat per seu electrònica, accedint a la seua carpeta ciutadana.
Per a més informació:
Servici d’Esports: 697880715, 661976823
Email: serdeportes@valencia.es
- SERVICI D'ESPORTSPasseig de la Petxina, 42 - 2ªTel.: 96.352.54.78 exts. 2952, 2959 y 2956De 9.00 a 14.00 hores de lunes a viernes.serdeportes@valencia.es