Presentació del compte justificatiu de la subvenció rebuda per comissions falleres, confraries, germandats, corporacions de Setmana Santa i altars de Sant Vicent per a la celebració d’actes relatius al vint-i-cinc aniversari i els seus múltiples, exercici festiu 2022-2023
*****
INSTRUCCIONS PER A EMPLENAR L'IMPRÉS NORMALITZAT PER A la PRESENTACIÓ DEL COMPTE JUSTIFICATIU SUBVENCIONS FALLES – SERVICI DE CULTURA FESTIVA
INSTRUCCIONS COMPLEMENTÀRIES COMPTE JUSTIFICATIU
Entitats sol·licitants de l’esmentada subvenció.
Haver sol·licitat subvenció dins de la convocatoria de subvencions per a la celebració d'actes commemoratius del vint-i-cinc aniversari o els seus múltiples a les comissions falleres, confraries, germandats, corporacions de Setmana Santa i altars de Sant Vicent de la ciutat de València, exercici festiu 2022/2023
30 dies naturals a comptar des del següent al de la finalització de cadascuna de les festivitats en 2023, a excepció de les quals hagen realitzat totes les activitats a data de la publicació d'aquesta convocatòria, que hauran de presentar-la juntament amb la sol·licitud.
Termini de sol·licitud: del dia 20/03/2023 fins al 19/04/2023 ambdós inclusivament.La sol·licitud es presenta en aquesta Seu Electrònica. S'emplenarà i signarà el formulari després de prémer el botó “Iniciar tràmit” i s'adjuntarà la documentació que s'indica.
- DOCUMENT D’APODERAMENT (AUTORITZACIÓ DE LA PRESIDÈNCIA) per a presentar la sol·licitud (si és el cas): En cas que la persona que ocupa la presidència delegue en una altra per a la presentació de les instàncies davant la Seu Electrònica de l’Ajuntament de València. (Document disponible en l'apartat "Impresos" d'esta mateixa pàgina i en la web municipal).
- Factures acreditatives
- Justificants de pagament
- Imprés normalitzat de compte justificatiu (inclou memòria d’actuació):
l'ÚNIC imprés normalitzat de compte justificatiu que servix per a la justificació d'esta subvenció és el que troba en l'apartat "Impresos" del tràmit, ja que en funció del tipus de subvenció l'imprés és diferent.
- Realització del tràmit telemàtic en la Seu electrònica: emplenar instància i adjuntar els documents que a continuació es detallen:
- Imprés normalitzat de compte justificatiu que inclou memòria d’actuació facilitat pel Servici de Cultura Festiva en l’apartat Impresos del tràmit.
- Factures que acrediten la justificació de la despesa.
- Justificants del pagament de la despesa.
Per al cas que s'autoritze a realitzar el tràmit a persona diferent de l'autoritzada per a la realització del tràmit de sol·licitud de la subvenció, ha d'aportar-se nou document d'apoderament.
L'ÚNIC imprés normalitzat de compte justificatiu que servix per a la justificació d'esta subvenció és el que troba en l'apartat "Impresos" del tràmit, ja que en funció del tipus de subvenció l'imprés és diferent.
- Recurs Contenciós-Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
- Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
Realitzar la sol•licitud en línia amb firma digital
Pot iniciar la sol·licitud en línia polsant el botó Iniciar tràmit situat a l'inici d'esta pàgina. Haurà d'identificar-se i firmar electrònicament d'acord amb els requisits assenyalats en Seu Electrònica / Sistemes de firma.
(Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc la persona interessada", i presentar la sol·licitud juntament amb els documents necessaris per a la realització del tràmit.
Si la sol·licitud es realitza en nom d'una persona jurídica i NO es disposa de certificat digital de representant de l'entitat, en iniciar el tràmit en seu electrònica haurà d'utilitzar-se l'opció "Soc representant mitjançant la presentació d'apoderament" i presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que acredite la representació i la resta de documents necessaris per a la realització del tràmit.)
- Òmpliga el formulari i adjunte la documentació indicada. En l'apartat “Documentació addicional” podrà presentar tants arxius/documents com necessite.
- Confirme les dades, firme i presente la sol•licitud
- En l'apartat Carpeta Ciutadana d'esta Seu podrà consultar i obtindre còpia de les seues instàncies presentades i podrà aportar documentació addicional o que li siga requerida.
963 525 478: extensions 5148 / 1282 / 1215
- Acord de Junta de Govern Local de 23/12/2022, pel qual s'aprova la convocatòria de subvencions a les comissions falleres, confraries, germandats o corporacions de Setmana Santa i altars de San Vicent per a la celebració d'actes commemoratius del seu vint-i-cinc aniversari o els seus múltiples.
- Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
- Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
- SERVICI DE CULTURA FESTIVAPl. Ajuntament, 1 - 2a plantaTel.: 96.208.51.95, 96 352 54 78, extensiones 1279, 5195Fax: 96.352.86.70, 96 352 54 78, extensions 1279, 5195.culturafestiva@valencia.es